Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten rakentaa luottamus uudelleen väkivaltaiseen ihmiseen?

Vierailija
17.07.2021 |

Eräs ihminen on satuttanut, uhkaillut ja tehnyt pahaa sekä on arvaamaton ja manipuloiva. En pysty luottamaan häneen ja stressaannun hänen seurassaan, sillä pelkään hänen raivokohtauksia, huutamistaan, manipulointia jne. Miten oppisin suhtautumaan häneen aivan kuin mitään negatiivista ei olisi koskaan tapahtunut? Miten oppisin olemaan välittämättä siitä kaikesta pahasta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on äärimmäisen taitava ja verkostoitunut sosiaalisesti. Itse olen ns. yksinäinen susi. Ihmiset uskovat helposti häntä ja hän puhuu pahaa minusta muille toisinaan.

Vierailija
2/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Miksi haluat kuulua tuollaisen ihmisen elämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kiusaat itseäsi tuollaisella ihmisellä? Usko jo, ettei hän muutu.

Vierailija
4/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on osa elämääni, halusin tai en. Lisäksi olen kiitollinen kaikista niistä, jotka ovat osa elämääni. Olen hyvin yksinäinen muuten, enkä kykene tutustumaan uusiin ihmisiin, sillä en ole sellainen nykyajan ihanteiden mukainen instabeibe/bloggarikaunotar (nuoremoi tai vanhempikaan), mitä pitäisi olla.

Vierailija
5/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kiusaat itseäsi tuollaisella ihmisellä? Usko jo, ettei hän muutu.

Hän on ainoita harvoja ihmisiä elämässäni. Muuta ei oikein ole tai tulekaan. Ei minusta pidetä yleisemmin. Olen määrittelemättömällä tavalla nolo ja lisäksi sosiaalisesti hyvin kömpelö ja ujo.

Vierailija
6/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tässä nyt niin paljon ongelmia, että suosittelen ammattilais apua. Älä ole tekemisissä sen ihmisen kanssa.

Vierailija
7/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivy äläkä koskaan enää ole tuon ihmisen kanssa missään tekemisissä. Se on ainoa järkevä ratkaisu.

Kai tajuat että kenenkään kanssa ei ole pakko olla tekemisissä, jos hän kohtelee sinua väkivaltaisesti, ei edes oman lapsen, vanhemman tai sisaruksen. Se on täysin oma valintasi, jos haluat kiusata itseäsi pitämällä väkivaltaista ihmistä elämässäsi.

Vierailija
8/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne toimi noi kulttuuriliitot... toista et saa itseäsi arvostamaan. Nainen ei ole noissa kulttuureissa juuri mitään ja se on hyväksyttävä, tai sitten erottava. En ainakaan itse onnistunut toista muuttamaan.

Vierailija
9/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on osa elämääni, halusin tai en. Lisäksi olen kiitollinen kaikista niistä, jotka ovat osa elämääni. Olen hyvin yksinäinen muuten, enkä kykene tutustumaan uusiin ihmisiin, sillä en ole sellainen nykyajan ihanteiden mukainen instabeibe/bloggarikaunotar (nuoremoi tai vanhempikaan), mitä pitäisi olla.

Ei ole moni muukaan. Naamasta viis, elä omaa elämääsi ja vaihda vaikka paikkakuntaa.

10/10 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys tänne https://nettiturvakoti.fi/info-ja-materiaali/chat/

Avoinna kesäaikaan arkipäivisin 12-15

Nollalinja päivystää ympäri vuorokauden numerossa 080 005 005.