Mies on taas maannu koko päivän.
Mies on taas maannu sohvalla koko päivän.Kohta keittää kahvia ja nukahtaa.Ihana loma:-(
Kommentit (10)
Lähde itsekseen jonnekin jos mieli tekee. :)
Tee omaa hauskaa, niin ei tarvitse katsella.
No entäs sitten??? Otahan itsekin rennosti ja lopeta valitus.
Onko kipeä vai darrassa vai miksi nukkuu koko päivän? Yleistäkin? Jos ohimenevää, helppohan tuo on kestää jos jatkuu pidempään niin lääkäriin vaan patistamaan. Itse nukun 4-6h yössä enkä voisi koskaan olla parisuhteessa ihmisen kanssa joku nukkuu paljon enemmän. Olin ystävän kanssa mökillä viime viikon ja olihan se outoa kun aikuinen terve ihminen nukkui väh. 10h yössä ja 1-2h päikkärit.
Eiks oo mitään tekemistä lomilla? Hukkaan menee koko loma jos makoilee päivät pitkät.
Mä niin tiedän miltä susta tuntuu. Just riideltiin miehen kanssa kun se ei suostu lähteen edes rannalle. Makoilee vaan tuulettimen edessä.. Koko loma ja hienot säät menny hukkaan kun tuo vaan nököttää sisällä. Joskus haluttais tehdä jotain yhdessä ja nauttia auringosta mutta ei... ja kyllä, olen tehnyt kompromisseja. Tänäänkin katsottiin yli neljä tuntia telkkaria koska mies tahtoi. Jos vuorostaan minä yritän ehdottaa tunnin ulkoilua niin ei..
Mää yritän makailla myös tän pitkän loman pois, jos ei oteta lukuun pyykinpesua, siivoamista, ulkotöitä, kokkausta ja netissä maleksimista. Siis en tee mielestäni mitään ja olen nyt jo turhautunut. Meillä 13 ja 14 vuotiaat lapset mun kanssa kesälomilla. Mies on töissä.
Mitä sinä haluaisit miehesi kanssaa tehdä? Vai ottaaako vaan päähän katsella kun mies vaan makaa?