Mitä tarjota lasagnen kanssa?
Mikä sopii lasagnen kanssa? Jos vaikka haluaisi tehdä valmiin lautasen ja kait noudattaa suunnilleen lautasmalliakin. Mietin aluksi salaattia, mutta ei kait nyt kukaan salaattia lasagnen kanssa syö.. nauroin kuollakseni kun tajusin tyhmyyteni. Mut en keksi kyllä, mitä sen kanssa kuuluisi olla. Hapankaalta, punajuurta, paistojuureksia? Anteeksi, mut en tiedä yhtään ja pää lyö vaan tyhjää..
Kommentit (62)
Miksi ihmeessä tarjoat noin raskasta ruokaa tässä kuumuudessa?
Eiköhän se ravintolassakin tarjota paljaaltaan.
Hapankaalta lasagnen kanssa? Kyllä, olet tyhmä.
Salaatti ei ole ollenkaan tyhmä lisäke lasagnen kanssa.
No mun mielestä just se salaatti on parasta lasagnen kanssa. Lasagne on niin raskasta ruokaa että kevyt ja raikas salaatti sopii tosi hyvin.
Kyllä mä vaan syön salaattia lasagnen kanssa, miksi muka ei?
Mikä vika salaatissa? Lasagnen kanssa juuri salaatti raikastaa kivasti annoksen. Varsinkin kesällä ennemmin salaattia kuin jotain toista kypsennettyä lisuketta kuten paistojuureksia.
Joku kiva pieni salaatti ja siihen salaattikastike. Tai sitten vaikka raejuustoa.
Tarjoat lasagnen kanssa kevyttä punaviiniä ja salaattia salaattilautaselta, niin et vaikuta tyhmältä.
Tai tarjoa hyvää kesäruokaa tuon lasagnen sijaan.
Salaatti, mutta en laittaisi sitä samalle lautaselle lasagnen kanssa. Samalle lautaselle vain tuoreita basilikan lehtiä sen lasgneannoksen päälle. Vihersalaatti sitten erikseen pieneltä lautaselta.
Oon yleensä tarjonnnnut fetasalaatin. Enkä pidä itseäni ainakaan sen vuoksi tyhmänä. Hyvin on kaikille kelvannut
Salaatti, jossa esim. kiinankaalia ja kurkkua.
Porkkanaraastetta. Raejuustoa. Oliiveja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tarjoat noin raskasta ruokaa tässä kuumuudessa?
Missä kuumuudessa? Mulla on ilmastointi ja lämpötila sisällä 20 astetta. En harrasta auringonottoa enkä ole rannalle menossa syömään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika salaatissa? Lasagnen kanssa juuri salaatti raikastaa kivasti annoksen. Varsinkin kesällä ennemmin salaattia kuin jotain toista kypsennettyä lisuketta kuten paistojuureksia.
No mä aattelin, että jos olisi joku hyvänmakuinen lisuke. Salaatti on yleensä vaan niin pahaa, jossei sitä hukuta majoneesiin, pekoniin ja fetakuutioihin. Ajattelin, jos olisi joku helppoa ja hyvänmakuinen lisuke, joka ei pilaa sitä lasagnea sivumaulla.
Vierailija kirjoitti:
Joku kiva pieni salaatti ja siihen salaattikastike. Tai sitten vaikka raejuustoa.
Raejuusto on muuten loistoidea. Kiitos!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tarjoat lasagnen kanssa kevyttä punaviiniä ja salaattia salaattilautaselta, niin et vaikuta tyhmältä.
Kiitti. Tää on hyvä idea. Voi jättää salaatin ottamatta, jos ei halua. Pelkään niin sen salaatin pilaavan hyvän makukokemuksen kun mun lasagne on kyllä taivaallista.
Inhoan raejuustoa salaatissa, ei maistu.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan raejuustoa salaatissa, ei maistu.
En mäkään raejuustoa salaattiin sekoittaisi mutta erillään on hyvää.
Ap
Raikas melonisalaatti on ihana, ja hyva itse tehty kastike.