Oulun Raksila - millainen paikka asua?
Kommentit (20)
Tykkään tosi paljon. T. Raksilalainen
Hälytysajoneuvot ärsyttää. Muuten ihana rauhallinen paikka, mahtavat naapurit!
Ihana ja raugallinen paikka. Marketeille kävelymatka, mukavat naapurit. Suosittelen!
Ihan jees ei liian keskustassa mutta rahaa pittää löytyy
Palvelut tosi lähellä, kulkuyhteydet hyvät, puuraksila aika idyllinen. Liikenteen melu saattaa paikoitellen kuulua aika paljon. Kyllä mulle vois kelvata jos itse kämppä miellyttäis.
Jees, ihan snadi paikka mut chässee pitää löytyy
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:49"]
[/quote]
No kyllä mä ne Ratakadun kerrostalot luen Raksilaan kuuluviksi eikä ne nyt mitään kalliita ole.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:49"]
[/quote]
No kyllä mä ne Ratakadun kerrostalot luen Raksilaan kuuluviksi eikä ne nyt mitään kalliita ole.
[/quote]
Siis meinaat syrjäkatua? Tuttava myi niistä yksiön. Sai 85 000€ että mun kukkaroon aika tyyris.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:49"]
[/quote]
[/quote]
Siis meinaat syrjäkatua? Tuttava myi niistä yksiön. Sai 85 000€ että mun kukkaroon aika tyyris.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:57"]paljon hipstereitämuistaakseni
[/quote]
No eikä muuten ole.
Onko hyvä paikka asua vielä vuonna 2017?
Millainnen nykyään? Onko vielä hyvä paikka? :D
Raksilan asukkaat oli kaikki itkijöitä ja valittajia, kyttäävät myös innokkaasti muita ihmisiä. Siinä puistoalueella liikkui jatkuvasti homoja kyttäämässä miesten takapuolia, kuvasivat myös miehiä ilman lupaa. Paskakaupunnin asukkaita.
Tosi kiva paikka! Jopa kerrostaloissa on rauhallista, ainoa miinus jatkuvasti kulkevat hälytysajoneuvot.