Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miks rumat ihmiset lisääntyy

Vierailija
22.07.2014 |

Saakohan ne jotain kiksejä kun lapsia sitten kiusataan koulussa ulkonäön takia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:35"]

Miksi tyhmät lisääntyy? Niiden lapset tekee tyhmiä aloituksia AV:lla ja kaikki nauraa.

[/quote]

Vierailija
2/14 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyhmät lisääntyy? Niiden lapset tekee tyhmiä aloituksia AV:lla ja kaikki nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisesi kiusaavat toisia ihan mistä syystä vaan. Vanhempien pitäisi opettaa kultipuppeleitaan, että ketään ei kiusata. Suurin osa elää kuten opettaakin, mutta sitten nämä miniaivoiset älykääpiöt opettavat lapssensakin kiusaajiksi.

Vierailija
4/14 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lisääntyy ärsyttääksen sua. Panemassa, ne aattelee just sua ja sun reaktiota.

Vierailija
5/14 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, kävi vahinko. Himot ne on meillä ulkonäöllisesti rajoittuneillakin :(

Eikä meistä ollut sitten tekemään aborttia, kun kumpikin oli kuitenkin haaveillut vauvasta niin pitkään. Täytyy varmaan jo tässä vaiheessa alkaa selvitellä mahdollisuuksia kotikouluun.

Vierailija
6/14 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mä en myös ymmärrä, miksi vanhempasi lisääntyivät?

Vierailija
7/14 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä huomannut että nk "rumat" saavat monesti erittäin kauniita lapsia :)

Vierailija
8/14 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kauniin naisen eikä hänen mieskään mikään ruma ole, mutta heidän lapset on rumia. Saa ne kauniitkin rumia lapsia siis.

Vierailija
9/14 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden vähän tyhmän äidin joka arvostelee toisten ulkonäköä tyyliin"Sillä on leveä naama" tai "apinan" näköinen.Kattois omaa pärstäänsä sekä lastensa ja arvostelisi sen jälkeen.

Vierailija
10/14 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin katson ympärilläni rumia mukavia ihmisiä kuin hyvännäköisiä kusipäitä.

Vierailija
11/14 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rumathan" ne niitä kaunottaria vasta siittääkin! :) ja monesti ne 'ei niin itsensä peilailuun' keskittyneet pystyy tarjoamaan myös sitä päänsisältöä lapsilleen.

Vierailija
12/14 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäön perusteella valittaisiin, ketkä saavat lisääntyä, suomalaiset olisivat kuolleet sukupuutton jo ajat sitten.

Vierailija
13/14 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:43"]Mä olen kyllä huomannut että nk "rumat" saavat monesti erittäin kauniita lapsia :)

[/quote]

Olen itse ruma/persoonallisen näköinen, toisaalta myös selkeäpiirteinen, pitkäraajainen ja luontaisesti (pienellä vaivalla ja hyvin vähällä treenaamisella) solakka/hoikka. Miehelläni on sopusuhtaiset, mutta hieman "vastakkaiset" piirteet, jotka täydentävät omia piirteitäni, joten lapsemme ovat oikeasti erittäin kauniita. Rumakin voi siis hyvässä lykyssä saada kauniita lapsia. :)

Vierailija
14/14 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:52"]

Jos ulkonäön perusteella valittaisiin, ketkä saavat lisääntyä, suomalaiset olisivat kuolleet sukupuutton jo ajat sitten.

[/quote]

Ja mitäköhän se ois haitannu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä