miehen siskon käytös
Olen jo vuosia ihmetellyt mieheni siskon käytöstä mua kohtaan. Ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä 5v. Kun tapasin hänen siskonsa ensimmäisen kerran, alkoi sisko kysellä mieheltäni mitä hänen (mieheni) exälle kuuluu. Sen lisäksi sisko totesi mulle jotenkin tyyliin "mä olen muuten lyönyt naista". Jälkeenpäin hän oli kommentoinut miehelleni, että hänestä tuntui että minä en oikein viihtynyt hänen seurassaan. Viime aikoina hän on ollut sitä mieltä, että mieheni kannattaisi erota musta. Häneltä kysyttiin, että miksi, niin vastauksena hän haukkui myös mieheni. Siskollansa tuntuu olevan myös kova tarve määräillä ja ohjailla mm. mieheni elämää ja mielipiteitä. Olen kutsunut siskoa meille käymään, mutta hän ei omien sanojensa mukaan ehdi. Olen ymmärtänyt tämän niin, että häntä ei kiinnosta tutustua muhun paremmin. Hän on kyllä sanonut myös, että häntä ei kiinnosta muiden ihmissuhteet.
Onko kellään kokemusta vastaavasta? En ole tälläseen käytökseen puolison suvun suunnasta aiemmissa suhteissani törmännyt, joten mietin onko vika mussa vai onko mieheni sisko jotenkin mustis veljestään, onko sillä noin heikko itsetunto, kontrollintarve vai mikä? Ja jos musta ei tykkää, niin eikö sitä voi sanoa suoraan sen sijaan, että mulle esittää "kaveria" ja veljeään kehottaa eroon?
Kommentit (7)
Miehen ex löysi uuden. Seurustelivat on-off-suhteessa pari vuotta. Mieheni mukaan siskonsa ei ollut kiinnostunut hänen exästään aikaisemmin, eikä muulloin ollut kysellyt hänen peräänsä paitsi silloin kun tapasi mut ekaa kertaa.
ap.
Eikö sillä miehen siskolla oo omaa elämää? Ja aika nuoreltakin vaikuttaa tekstin perusteella.
Jos vähän tarkemmin mietit niin mitä väliä sillä miehen sisko ei kuullosta mitenkään mukavalta ihmiseltä.
Pääset paljon helpommalla kun olet mahdollisimman vähän tekemisissä miehen siskon kanssa. Ja kun joskus tapaatte jossain sukukekkereissä niin olet ystävällisen asiallinen ja neutraali ja se riittää.
veljien vaimot voi olla oikeita piruja natolleen.
meinaan kokemusta löytyy.
tarinathan ei yleensä kerro toista puolta näissä ketjuissa..
Turha vaivata päätä mokomalla hullulla. Älä ole missään tekemisissä ja pääset helpommalla.
Keskity omaan elämääsi ja pidä kontaksi minimissä. Useissa suvuissa on prinsessoja jotka tykkäävät aiheuttaa vähän draamaa.
tais olla kova paikka kun miehesi ja ex erosi, oliko siinä pettämistä,´kauan yhdessä