Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillain naisilla voi jäädä rintakehän luusto lapsen kokoiseksi?

Vierailija
22.07.2014 |

Näin kaupungilla äsken naisen jonka ylä- ja alakeho oli täysin eri paria. Rintakehä oli kuin 8-vuotiaan pikkutytön, vaikka pituutta oli varmaan joku lähemmäs 175, jalat oli pitkät ja takapuoli ja lantio keskivertoa isompi. Selkä ei ollut lyhyt aikuseksi siis, mutta rintakehä oli tosi minikokoa. Eli näytti muuten kasvaneen hyvin, mutta mikä ihme saa aikaan sen että rintakehän luusto voi jäädä sellaiseksi kuin pikkutytöllä? Miten sen sisään mahtuu edes aikusen keuhkot ja muut elimet?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:00"]

170 cm 63 kg, mutta aina mua porukoissa korstona pidetään, leveät hartiat jne. Olen kyllä urheillut aina, lapsesta saakka.

[/quote]

Ehkä leveät hartiat luo sitten sen vaikutelman, mutta tuo sun rintakehän ympärys kuulostaa kyllä täysin normaalilta, keskikokoiselta (eikö rintaliivikoossa suosituin ympärys ole 75 ja se pitää olla aina napakka, eli suurimmalla osalla on varmaan lähemmäs 80 ympärys. Ja suurin osa taitaa silti olla sua lyhyempiäkin)

Vierailija
22/28 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 177cm, pitkät jalat ja leveä lantio, mutta tosi kapea vyötärö. Muuten kiva, mutta mekkojen ostaminen vaikeaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:11"]Itse olen 177cm, pitkät jalat ja leveä lantio, mutta tosi kapea vyötärö. Muuten kiva, mutta mekkojen ostaminen vaikeaa..

[/quote]

niin ja siis rintakehä ja hartiat myös hyvin kapeat..

Vierailija
24/28 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se erikoista jos on kapea yläkroppa ja leveä alhaalta. Itse olen harteikas ja ympärys yli 80 cm. Geneettisiä ominaisuuksia, luulen.

Vierailija
25/28 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellista!

Vierailija
26/28 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

....oisko päärynävartalo?

Vierailija
27/28 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan niitä niinkin päin kehtittyneitä naisen ruumiita, että yläkroppa laajempi ja lantio ja reisiluut ovat kovin kapeat.

Enkä usko, että urheilemattomuus olisi vaikuttanut kapean rintakehän syntymiseen. Suurin osa naisista ei ole lapsina urheilijoita tai uimareita. 

Vierailija
28/28 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo, että ap puhui minusta. Minulla on myös erittäin "kapea", mutta pitkä torso, kun alavartalo on taas keskimääräistä runsaampi. Itseänikin on usein mietityttänyt, että mistä kummallinen vartalonmallini johtuu. Geenit kai? En ole myöskään kasvuiässä harrastanut aktiivisesti urheilua, joten sillä saattaa myös olla pieni vaikutus honteloon ylävartalooni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi