Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti soittaa vaik silloin kun kaipaa itse tukea

Vierailija
17.07.2021 |

Olisi joskus kiva, että olisi äiti joka kysyisi miten menee - eikä heti perään läväyttäisi kaikkia ongelmia päälle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ongelmiaan

Vierailija
2/4 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä äitisi ei osaa arvata koska sinä tarvitset tukea? Voisitko itse soittaa äidillesi? Voisitko ehkä olla onnellinen siitä että äitisi soittaa ja selvästi haluaa kertoa sinulle asilitaan, olet tärkeä hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä äitisi ei osaa arvata koska sinä tarvitset tukea? Voisitko itse soittaa äidillesi? Voisitko ehkä olla onnellinen siitä että äitisi soittaa ja selvästi haluaa kertoa sinulle asilitaan, olet tärkeä hänelle.

Niin monet kerrat olen yrittänyt kertoa. Äitin reaktio on usein: ”katellaan etteenpäin, turha niitä vanhoja on muistella.” Siksihän tämä koko asetelma ahdistaa kun äiti saa kyllä muistella vanhoja, mutta muiden - lähinnä hänen lasten - pitäisi olla reippaita.

Vierailija
4/4 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kieltäytynyt olemasta äitini jätesanko, ihan tarpeeksi jouduin ensimmäiset 19 v. kuuntelemaan riitoja. Äitini ei näe itsessään koskaan mitään vikaa, menköön terapiaan tai avautukoon ystävilleen.

Itse en omia ongelmia hänelle halua kertoa niitä vatvotaan ikuisuuksiin tai tulkitaan hyvin omintakeisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan