Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millä raskausviikolla plussasit

Vierailija
22.07.2014 |

kotitestillä? minkä merkkisellä testillä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:32"]Joku apteekin testi ja testasin siinä vaiheessa kun menkat oli viikon myöhässä. En, en vaan millään ymmärrä testailijahörhöjä jotka suurin piirtein panon jälkeen ovat tikkuun kusemassa. Jos on raskaana niin kyllä sen sitten tietää. Poikkeustapauksessa voisin kuvitella testaavani "etukäteen", jos vaikka on joku matkoille lähtö ja epäilisin että olis saattanut hedelmöitys tapahtua. Mutta muuten en tajua. No, raskaudesta ja vauva-ajastakin saa välineurheilua halutessaan. Malttamattomat plussapallot ovat yleensä just sellaisia.

[/quote]

Olen pahoillani jos sinua häiritsee toisten tekemiset, mutta mulla on sairauksia joiden vuoksi raskauden tarkkailu on aloitettava välittömästi lääkärissä jahka plussa pamahtaa :) Kaikilla ei niinsanotusti luontoäiti hoida hommaansa alusta loppuun asti - ainakaan turvallisesti.

ap

[/quote]

Mitä lääkäri voi tehdä viikolla 3-4 jos raskaus todetaan?

[/quote]

Alkaa seuraamaan sokeri- ja kilpirauhasarvoja, sekä seuraamaan istukkaa. Myöskin seuraamaan mahdollisesti alkavaa turvotusta että saadaan nesteenpoisto tarvittaessa aloitettua. Mikäli nämä arvot ja lisäksi muut asiat eivät pysy täysin hallinnassa, niin tulee sairaalajakso - tuskin myt kuitenkaan koko raskauden kestävää - mutta edeölisessä raskaudessa olin yli 5kk aairaalassa näiden asioiden takia.

ap

Vierailija
22/26 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhee näitä kirjotusvirheitä, pahoitteluni... :o

ap

Vierailija
24/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti. Hedelmöityshoidoissa ainakin tukilääkityksen jatkon kannalta pakko. Ei niitä tukihormooneja huvikseen syödä

Vierailija
25/26 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin jo hyvin varhaisessa vaiheessa, että olen raskaana. Odotin viikon kuukautisten alkamispäivään ja ostin apteekista halvimman raskaustestin. Selkeä plussa rv 4.

Vierailija
26/26 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain plussan, vahvan sellaisen dpo 8. RV 4+0 kuukautisista