Mies himoaa työkaveriaan
Jörkytyksekseni kuulin illalla kun mies saunassa kaljapäissöän kehua ent. työkaveri Sannaa veljelleen. Luuli, että olin nukkumassa jo. . Niin muodot ja kaarteet kohdallansa etenkin bikineissä, Hän sanoi ettei valitettavasti pysty ottamaan vaimoksi, koska pahansisuinen mutta seksiä mielellään harrastaisi. Sanoi myös, että usein yksin ollessaan soittaa tälle.
Veli on meillä kylässä, vkl. Ottaisinko puheeksi.
Kommentit (42)
Hyi hiitto. Oman kodon seonien sisällä puhuu tuollaisia. Sika se on.
Huh huh, minä jo luulin että Reiskaa...
Mitä tekisitte, en pysty nousemaan sängystä ylös. Istuvat pihalla.
Ottaisitko puheeksi veljen kuullen.
Kysyisin, mitä sille Sannalle nyt kuuluu ja sitä kautta selvittelisin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mieheltä kysyisin tätä.
Nii säähän et ikinä ole kuolannut missään/ketään kenellekkään jotain tyyppiä,ethän?
Miksi riitelemään asiasta. Kamat nippuun ja menoksi.
Mä en kyselisi mitään vaan häipyisin. Ei tuossa kyselyt auta ja mies kuitenkin puollustautuu, että kaljapäissään tuli sanottua mitä ei tarkoita vaikka tietenkin tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin eihän sitä aikuinen ihminen voi asioista suoraan puhua. Vihjailet vähän kyllä se mies siitä osaa ajatuksia lukea ja tunnustaa kaiken.
Mikä teidän tilanne muuten on, naimisissa, lapsia, kuinka pitkä suhde?
Mies puhuu mustan takaisin valkoiseksi ja kaikki on taas hyvin. Ja näin he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti.
Minäkin himoitsen työkaveriani, joka on kumppanini.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte, en pysty nousemaan sängystä ylös. Istuvat pihalla.
Ottaisitko puheeksi veljen kuullen.
Likapyykki pestään kotona kahden kesken.
Soitat jollekin kaverille ja lähdet vähän ulos tuulettumaan.
Monet ihmiset haaveilee aina että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Itsekin joskus aiemmin. Se on varmaan joku tapa selviytyä liiton ongelmista, kun haaveilee jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teidän tilanne muuten on, naimisissa, lapsia, kuinka pitkä suhde?
25 vuotta, vain yksi lapsi enää kotona.
Meillä kans mies puhui sivu suunsa kännissä, idiootti. En ole ottanut puheeksi. Sehän se idiootti on joka tuhlaa elämäänsä haaveillen toisesta. En kyllä ole sen jälkeen ottanut koko ukkoa enää ihan tosissani. Kohde on mun sukua ja paljon nuorempi.
Saahan sitä himoita. Mäkin himoan suuresti yhtä työkaveria, ja olen siitä kaljapäissäni joskus kavereille kertonutkin. Puoliso ei kylläkään ollut kuuloetäisyydellä tuolloin. En ole kuitenkaan mitään tehnyt/tekemässä kyseisen henkilön kanssa, joten mitäpä tuosta.
Pitkässä parisuhteessa voi tulla hetkellistä ihastumista johinkin toiseen. Olennaista on että asialle ei tee mitään eikä siitä puhu. Tietty jos ihastumisia on jatkuvasti tai ne kestää pitkään niin kantsii alkaa miettiä, mikä omassa suhteessa on pielessä kun koko ajan muita katotaan sillä silmällä.
Se olis kyllä eron paikka nyt.