Kuinka ylipaino vaikuttaa päivittäiseen elämääsi?
Kommentit (30)
Kohtuuhinnalla on välillä vaikeaa löytää nättejä ja hyvin istuvia vaatteita, mutta ei tää jokapäiväiseen elämään vaikuta. Silloin vaan, kun jotain vaatteita tarvitsisin. Helteellä hikoilu ärsyttää, mutta käsittääkseni hoikemmatkin hikoilevat kuumilla ilmoilla. Terveysvaikutuksia ei ole vielä ainakaan tullut, mutta voi johtua siitäkin, että olen vielä suhteellisen nuori (31 vuotias). Pituutta 170cm ja painoa 105 kiloa.
160 cm / 105 kg. En voi pukeutua kuten tahtoisin, vaan joudun laittamaan päälle mitä ikinä satun kaupasta löytämään. Muuten ei jokapäiväiseen elämään ole vaikutusta. Nyt on tulossa kaverin polttarit, joissa yksi toiminta on sellainen josta en tiedä saanko osallistua painorajan vuoksi. Mutta siis aika harvoin vaikuttaa erikoistilanteissakaan.
Vaatteita on vaikea löytää, peilikuva ällöttää, kyykistely on kivuliasta ja erektio ei ole entisensä. Mitat 190/110.
Minulla on 20 grammaa ylimääräistä molemman korvan takana, ja ne tekevät elämästäni helvettiä, auttakaa joku, tunnen itseni kamalaksi läskivuoreksi!
Vaikuttaa huonontavasti, olen 173 cm ja painan 74 kiloa, mitat 98-70-96. Miehet juttelevat vain rinnoilleni.
169cm/120kg
Ei mitenkään. Kumma kyllä, en muiden silmään edes näytä läskiltä, olen vain... söpösti paksu. Kuulemma. En hengästy portaissa ja pystyn juoksemaan pitkiäkin matkoja hengästymättä. Ai niin ja mainitsinko vielä astmani? Lihavakin voi olla terve (: Verenpaineet ja kolesteroli ovat "mallikansalaisen" luokkaa ja vaatteet teen itse, ihan vain siksi koska olen söpö mekkomuija, mekkoja ei isommille tahdo oikein löytyä, nättejä. Jotkut normaalit vaatteet ovat myös kalliita, mutta viime aikoina hinnat ovat tulleet alaspäin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:03"]Vaikuttaa huonontavasti, olen 173 cm ja painan 74 kiloa, mitat 98-70-96. Miehet juttelevat vain rinnoilleni.
[/quote]
Ja painoindeksin mukaan et ole ylipainoinen.
Kyllähän tuo yli 100kg ylipaino elämään vaikuttaa, turha sitä on kieltää.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:08"]
Ei mitenkään, olen varsinainen vesipeto ja pyöräilen lujempaa kuin te kaikki yhteensä.
145kg/160.
[/quote]
Unohdit mainita, että hölkkäät silloin tällöin!
vol vol voldemort