Olen nörtti mutta olen aina saanut naisia. Kysy?
Olen nörtti, jota tytöt eivät teininä katsoneet päinkään, mutta aikuisena aloin saada naisia ongelmaksi asti. Kysy mitä haluat.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:30"]Todista että olet oikea nörtti kerro meille jtn star warsista jotain mitä emme tiedä
[/quote]
En pidä Star Warsista.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:48"]Lienetkö oikea nörtti? Oikea nörtti opiskelee tietotekniikkaa Aalto-yliopistossa tai vastaavassa, ei tapaa naisia juuri yhtään opinnoissaan eikä tulevissa ammateissaan, vaikka tapaa niitä niin on niin kokematon että sanoo tyhmiä aloitusrepliikkejä jotka naiset tyrmäävät heti alkumetrillä sen verran selkeästi ettei huvita yrittää ainakaan muutamaan viikkoon uudestaan, siksi ei kokemusta kerrykään eivätkä taidot parane j.n.e. j.n.e.
Mikäli nörtillä on vielä vaaleat hiukset ja silmälasit, niin haastetta tulee vielä sitäkin enemmän. Iso- tai pienimunaisuudella ei ole mitään merkitystä koska juuri kukaan nainen ei kuitenkaan tiedä siitä yhtään mitään.
[/quote]
Kuten sanoin, on muitakin nörttejä kuin it-alalla työskentelevät.
[/quote]
OK, mutta jos tarpeeksi venyttää määritelmää niin kaikki ovat halutessaan nörttejä. Enpä sinänsä tiedä jos sanalle nörtti on edes olemassa kunnon määritelmää. Jos ei ole, niin sitten tuo "Olen nörtti..." aloitus menettää aika lailla koko pointtinsa.
[/quote]
Nörtin yleinen määritelmä on seuraava: nörtti on usein sosiaalisesti kömpelö tai ujo ihminen, joka suhtautuu liki pakkomielteisesti johonkin kiinnostuksen kohteeseen, joka ei yleensä ole tyypillisintä valtavirtaa.
Tietokoneiden kanssa nörttiydellä on tekemistä vain sen verran, että ne ovat monien nörttien pakkomielteenä - mutta eivät likimain kaikkien.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:30"]Todista että olet oikea nörtti kerro meille jtn star warsista jotain mitä emme tiedä
[/quote]
En pidä Star Warsista.
[/quote] ei tää äijä oo nörttii nähnykkää
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:30"]Todista että olet oikea nörtti kerro meille jtn star warsista jotain mitä emme tiedä
[/quote]
En pidä Star Warsista.
[/quote] ei tää äijä oo nörttii nähnykkää
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:48"]Lienetkö oikea nörtti? Oikea nörtti opiskelee tietotekniikkaa Aalto-yliopistossa tai vastaavassa, ei tapaa naisia juuri yhtään opinnoissaan eikä tulevissa ammateissaan, vaikka tapaa niitä niin on niin kokematon että sanoo tyhmiä aloitusrepliikkejä jotka naiset tyrmäävät heti alkumetrillä sen verran selkeästi ettei huvita yrittää ainakaan muutamaan viikkoon uudestaan, siksi ei kokemusta kerrykään eivätkä taidot parane j.n.e. j.n.e.
Mikäli nörtillä on vielä vaaleat hiukset ja silmälasit, niin haastetta tulee vielä sitäkin enemmän. Iso- tai pienimunaisuudella ei ole mitään merkitystä koska juuri kukaan nainen ei kuitenkaan tiedä siitä yhtään mitään.
[/quote]
Kuten sanoin, on muitakin nörttejä kuin it-alalla työskentelevät.
[/quote]
OK, mutta jos tarpeeksi venyttää määritelmää niin kaikki ovat halutessaan nörttejä. Enpä sinänsä tiedä jos sanalle nörtti on edes olemassa kunnon määritelmää. Jos ei ole, niin sitten tuo "Olen nörtti..." aloitus menettää aika lailla koko pointtinsa.