Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, helleputki katkeaa!!!!!

Vierailija
16.07.2021 |

Ainakin näin sanoivat Uutisaamun säätiedotuksessa. Äsken katsoin. Ei tule ikävä helteitä. Mutta ne ei varmaan kauan pysy poissa....

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan saa asunnon taas alle 25 asteen.

Vierailija
2/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun asunnossa säilyy tämä lämpö varmaan pitkälle syksyyn XD Pitää vaan koettaa tuuletella, minkäpä sille mahtaa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jo huomista 26! Nyt ollut Helsingissä 4 päivää yli 30. Ihan kamalaa. Ensi viikollla 20-22. Yöllä jopa alle 15. Täydellistä!

Vierailija
4/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun asunnossa säilyy tämä lämpö varmaan pitkälle syksyyn XD Pitää vaan koettaa tuuletella, minkäpä sille mahtaa...

ap

Vaikka lämpömittari näyttää 25, kyllä tuuletus kuitenkin edes raikastaa kun nyt ei yhtään. Ja voi olla hyvillä mielin ulkona 20 asteessa.

Vierailija
5/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan jo huomista 26! Nyt ollut Helsingissä 4 päivää yli 30. Ihan kamalaa. Ensi viikollla 20-22. Yöllä jopa alle 15. Täydellistä!

Aivan ihanaa : ) Olen surullisena seurannut Helsingin helletilannetta ja rukoillut sinnekin viilennystä. Itselleni ei aurinko paista suoraan sisällä aamuvarhaista ja iltamyöhää lukuun ottamatta, mutta kyllä se tännekin lämpö vaan tunkeutuu.

ap

Vierailija
6/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vaikka lämpömittari näyttää 25, kyllä tuuletus kuitenkin edes raikastaa kun nyt ei yhtään. Ja voi olla hyvillä mielin ulkona 20 asteessa.

Niinpä. Ihanaa : )

ap

Vierailija
7/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli nyt illansuussa pitkästä aikaa niinkin viileää kun 20 astetta ja ihana tuuli 😊

Lähdin sen kunniaksi metsälenkille kun kerrankin viilenee, oon ollut pelkkää hymyä koko päivän sen takia 😊

Vierailija
8/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut Jyväskylässä jotain 21-24° ja puhaltanut raikas tuuli. Pitkästä aikaa on tuntunut olo normaalilta, kun ei koko ajan ole hikiklähmäinen olo. 😊

Vierailija
9/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli jo Tampereella kylmä. Lyhyt on Suomen kesä. No toivottavasti ensi kesänäkin on lämmintä.

Vierailija
10/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ollut Jyväskylässä jotain 21-24° ja puhaltanut raikas tuuli. Pitkästä aikaa on tuntunut olo normaalilta, kun ei koko ajan ole hikiklähmäinen olo. 😊

Hyvä : ) 

ap

Vierailija
11/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihanaa : ) Olen surullisena seurannut Helsingin helletilannetta ja rukoillut sinnekin viilennystä. Itselleni ei aurinko paista suoraan sisällä aamuvarhaista ja iltamyöhää lukuun ottamatta, mutta kyllä se tännekin lämpö vaan tunkeutuu.

ap

Oletpa ihana kun välität kanssaihmisistä ;) On kyllä ollut tuskaista kun yölläkin 23-24. Mieliala aivan katossa kun ensi yönä voi laskea alle 20!

Ja niin se lämpö jää rakennuksiin mutta tuuletusta vaan kun viilenee, saat raikasta ilmaa! Jos saat avaa isot ikkunat selälleen.

Vierailija
12/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli nyt illansuussa pitkästä aikaa niinkin viileää kun 20 astetta ja ihana tuuli 😊

Lähdin sen kunniaksi metsälenkille kun kerrankin viilenee, oon ollut pelkkää hymyä koko päivän sen takia 😊

Hienoa : )

ap

Vierailija
13/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä ! On kuin olisi herännyt unesta ! Painajaisesta..

Vierailija
14/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona 18. Ikkunoista viileää raikasta ilmaa. Tämä on ihanaa!

Vierailija
15/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä ! On kuin olisi herännyt unesta ! Painajaisesta..

Täällä oli joku ketju jossa pohdittiin että sitten kun helteet on ohi niin se tuntuu varmaan meistä kärsivistä siltä kuin sota olis ohi.

On kyllä ollut vähän semmonen olo.

Soi päässä se John Lennonin joulubiisi War is over ja tekisi mieli halailla ihmisiä 😁

Vierailija
16/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun duunissa laskis lämpötila alle nykyisen +28 asteen, niin ois mukavampi mennä taas maanantaina...

Nm: ei lomaa...

Vierailija
17/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun duunissa laskis lämpötila alle nykyisen +28 asteen, niin ois mukavampi mennä taas maanantaina...

Nm: ei lomaa...

Jos pääset ulos tauoilla? Kun eipä ulkoilmassa ole nyt paljon viilentynyt mutta ehkä ensi viikolla.

Vierailija
18/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole viilentynyt mutta toivottavasti jo huomenna on. Olen jo ihan uupunut tähän kuumuuteen!

Vierailija
19/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei laske edes talvella. Toisaalta sellainen 27 on itselleni ihan ok, mutta 28 alkaa olla kipurajalla. Nyt olisin tyytyväinen, jos saisi alle 30:een tästä viikkokausien 32-34:stä.

Vierailija
20/71 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on laskenut 18 asteeseen.

Tekis mieli vaan valvoa ja fiilistellä tätä 🥴 pelottaa että tää on vain unta ja herään kohta hiestä märkänä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi