Miksi vihaat minua?t. ammattivalittaja
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:29"]
En minä vihaa. Olen kyllä vähän turhautunut, kun mietin miten paljon saisit aikaan sillä energialla ja ajalla mitä käytät valittamiseen. Tosin, eipä se ole multa pois, joten kohautan olkiani ja jatkan omaa elämääni :)
[/quote]
En mä enää valita. Mä otan vaan rennosti ja laiskottelen.
Minäkään en vihaa, vaan olen ärsyyntynyt ja turhautunut. Sinun olisi täysin mahdollista muuttaa monia asioita elämässäsi ja vähintäänkin suhtautumistasi niihin, mutta valitat vain ja esität tekosyitä, miksi kaikki muutokset ovat mahdottomia. Et sinä ole ainoa, jolle on sattunut elämässä huonot kortit.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:29"]En minä vihaa. Olen kyllä vähän turhautunut, kun mietin miten paljon saisit aikaan sillä energialla ja ajalla mitä käytät valittamiseen. Tosin, eipä se ole multa pois, joten kohautan olkiani ja jatkan omaa elämääni :)
[/quote]
Oletko miettinyt kuinka paljon valittamalla saa aikaan? Tuleeko autoille takaisinkutsuja, jollei kukaan valita viallisista jarruista? Rupeavatko maitotölkit mystisesti jälleen aukeamaan kuten pitää, vai pitääkö jonkun valittaa valiolle ensin? Katsovatko hyllyttäjät päivämääriä yhtä tarkasti ennen kuin huomauttaa hyllyssä olevan vanhentunutta tavaraa?
Avuttomuus(sinun)->turhautuminen->raivo. Mutta tuskin sua kukaan oikeasti vihaa, siinä tilanteessa vaan kun valitat ja sua yritetäön auttaa ja mikään neuvo ei kelpaa, niin ihmisiä alkaa suututtaa.
En vihaa. Olethan ihan täys trollukka koko hahmo. Puhunu ittes pussiin noin sata kertaa. Vai haluatko nyt kertoa siitä sun syöpähoitojen ja ruotsinristeilyjen yhdistämisestä?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:29"]En minä vihaa. Olen kyllä vähän turhautunut, kun mietin miten paljon saisit aikaan sillä energialla ja ajalla mitä käytät valittamiseen. Tosin, eipä se ole multa pois, joten kohautan olkiani ja jatkan omaa elämääni :)
[/quote]
Oletko miettinyt kuinka paljon valittamalla saa aikaan? Tuleeko autoille takaisinkutsuja, jollei kukaan valita viallisista jarruista? Rupeavatko maitotölkit mystisesti jälleen aukeamaan kuten pitää, vai pitääkö jonkun valittaa valiolle ensin? Katsovatko hyllyttäjät päivämääriä yhtä tarkasti ennen kuin huomauttaa hyllyssä olevan vanhentunutta tavaraa?
[/quote]
Totta, mutta tuossa tapauksessa oikealle taholle valittamalla on myöskin tehnyt jotain. Eli jos valitat Valiolle maitotölkeistä, olet vähintäänkin täyttänyt palautelomakkeen, vrt. valitat työpaikan Sirpalle, että voi vieteri näitäkin maitotölkkejä. Aiheesta saakin valittaa kun valittaa sinne missä asialle voidaan jotain tehdä, eikä vaan lämpimikseen purnaa lähipiirilleen tai vauvapalstalla.
Eli kyllä, olen miettinyt.
[/quote]
[/quote]
Ei ammattivalittaja valita tällaisista. Hänellä tuontapainen tilanne menisi näin:
ostin kaupasta vanhentuneen juuston. Harmittaa.
Vastaus: no, palauta se.
En pääse enää kaupoille, kun mies on myöhään töissä. Ikävä vaan kun olin suunnitellut syöväni juustoa. Nyt ei ole enää enempää ruokarahaakaan.
vastaus: kyllä sen varmaan voi vielä syödä.
Niin kai sitten täytyy. Pelottaa vaan vähän kun olen taas yksin lapsen kanssa, jos tulee ruokamyrkytys.
Vast. ...
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:15"]Avuttomuus(sinun)->turhautuminen->raivo. Mutta tuskin sua kukaan oikeasti vihaa, siinä tilanteessa vaan kun valitat ja sua yritetäön auttaa ja mikään neuvo ei kelpaa, niin ihmisiä alkaa suututtaa.
[/quote]
En ole ap, mutta pidän itseäni ammattivalittajana. Pyrin aina tekemään sen rakentavasti ja heti alusta asti esittäen rakentavia kysymyksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja. Miksi ammattivalittajalla on "mikään ei kelpaa"-leima otsassa?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:15"]Avuttomuus(sinun)->turhautuminen->raivo. Mutta tuskin sua kukaan oikeasti vihaa, siinä tilanteessa vaan kun valitat ja sua yritetäön auttaa ja mikään neuvo ei kelpaa, niin ihmisiä alkaa suututtaa.
[/quote]
En ole ap, mutta pidän itseäni ammattivalittajana. Pyrin aina tekemään sen rakentavasti ja heti alusta asti esittäen rakentavia kysymyksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja. Miksi ammattivalittajalla on "mikään ei kelpaa"-leima otsassa?
[/quote]
Siis, tässä on kyse tietystä pitkäaikaisesta palstatrollista, jonka lempinimi on "ammattivalittaja".
[/quote]
[/quote]
Sekotat nyt kaksi asiaa. Valituksen tekeminen (esimerkiksi jollekin firmalle viallisesta tuotteesta) on eri asia kuin jatkuva uikuttaminen ("voi että kun mun elämässä on aina kaikki asiat huonosti").
Minä rakastan sinua! Tulen iloiseksi ja hyvälle mielelle kun huomaan sinun jotain tänne kirjoittaneen.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:12"]
Säälin etenkin lastasi.
[/quote]Mitä säälimistä hänessä on? koulu alkanut hyvin, on kavereita, osaa koulutehtävänsä, on erittäin reipas,sosiaalinen lapsi.ap
Vituttaa aina, kun näen jonkun huomiohuoraavan otsikossa tuolla tavoin. Niin että tulin vain mainitsemaan, että inhoan kaltaisiasi säälittäviä huomiohuoria, jotka yrittävät kerätä statusta "kekseliään" nimimerkin takana anonyymillä palstalla. Olet AV:n Johanna Tukiainen.
Vastaisitko nyt toissapäiväiseen kysymykseen, kun kerroit ettet enää ala uskovaiseksi. Mitä tarkoitit sillä?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:28"]
Mihin lahkoon olet kuulunut?
[/quote]Helluntaiseurakunnassa olin 4v-18v asti sitten olin 2v pois niistä piireistä ja 20-22v asti olin vapaaseurakunnassa.ap
Vastaukseni meni vahingossa toiseen ketjuun enkä jaksa enää kirjoittaa uudestaan mut tiivistettynä: säälin kun et voi nähdä ja kokea kaikkea ihanuutta mitä maailma on pullollaan. Ihana ja kunnioittava parisuhde, ihanat ystävät ja läheiset, hyvä työpaikka, harrastukset jne. lomamatkat, iloa, naurua ja hassuttelua. Onnellisuutta ja uusien asioiden ihmettelyä ja kokemuksia.
Säälin että olet kotisi vanki ja elämäsi av palstalla.
En minä vihaa. Olen kyllä vähän turhautunut, kun mietin miten paljon saisit aikaan sillä energialla ja ajalla mitä käytät valittamiseen. Tosin, eipä se ole multa pois, joten kohautan olkiani ja jatkan omaa elämääni :)