Onko muita kilttejä miehiä tai naisia, joilla aukeaa kohta kalja (tai on jo auennut)?
Minä täällä vihdoin pääsin töistä ja nyt aukeaa eka. Harmi että palsta menee kohta kiinni :(
Kommentit (11)
Ei kai ole mielekästä aloittaa enää näin myöhällä? Säästä huomiselle ne ja aloita ajoissa!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ole mielekästä aloittaa enää näin myöhällä? Säästä huomiselle ne ja aloita ajoissa!
Miksei olisi? Mukava pöhnä päälle ennen nukkumaanmenoa.
Yhden kaljan join just saunan ja uinnin päälle. Siihen on hyvä lopettaa ja painua nukkumaan.
Kiltti on nykyään synonyymi alkohostillle?
Olen kiltti, mutta en aukaise kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Job 31:1
Olen tehnyt silmieni kanssa sopimuksen: koskaan en katsele naisten puoleen.Sananlaskut 31:3
Älä tuhlaa voimaasi naisiin, älä jaa sitä kuninkaiden tuhoajille.Hoosea 12:13
Jaakob pakeni Aramin maahan, hän joutui orjaksi naisen tähden, naisen tähden hän paimensi karjaa.Sirak (apokr.) 9:2
Älä menetä sieluasi naiselle, ettei hän kävelisi ylitsesi.Sirak (apokr.) 9:3
Älä käy naisen luona, ettet takertuisi hänen pauloihinsa.Sirak (apokr.) 9:8
Käännä silmäsi uhkeasta naisesta, älä katso kauneutta, joka ei ole sinua varten. Naisen kauneus on johtanut monet harhaan, se sytyttää rakkauden kuin tulen.Sirak (apokr.) 25:16
Ennemmin asuisin leijonan tai lohikäärmeen kuin naisen kanssa.Sirak (apokr.) 25:19
Pientä on kaikki pahuus naisen rinnalla – saakoon hän synnintekijän kohtalon!Sirak (apokr.) 25:21
Älä lankea naisen kauneuteen, älä halua naista hänen ulkonäkönsä tähden.Sirak (apokr.) 25:24
Naisesta synti sai alkunsa, ja hänen tähtensä me kaikki kuolemme.Sirak (apokr.) 26:6
Suurin tuska ja murhe on nainen, kielen ruoska, jolta ei säästy kukaan.Sirak (apokr.) 26:9
Naisen irstaus käy ilmi hänen katseestaan: hän katsoo miestä julkein silmin.Matteus 5:28
Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan.
hyvä mutta entä se ohrajuoma?
Vierailija kirjoitti:
Kiltti on nykyään synonyymi alkohostillle?
Olen kiltti, koska juon kotona yksin kaljaa enkä rällästele baareissa tai harrasta irtosuhteita.
En juo alkoholia kuin kerran vuodessa, uutenavuotena yhden siiderin. Joten ei ole auennut kaljaa tänään eikä aukea.
N.35
Vierailija kirjoitti:
En juo alkoholia kuin kerran vuodessa, uutenavuotena yhden siiderin. Joten ei ole auennut kaljaa tänään eikä aukea.
N.35
No miksi tulit tänne jeesustelemaan, otsikossa kysyttiin muita alumiinitölkin suutelijoita :D
Joo, muutamaa tölkkiä olen suudellut. Harmi vaan että viimeistä viedään.