Jättäkää ihmeessä ne pikkarit pois hameen alta tällaisilla helteillä!
Jos vaan valumat yms. vaivat on aisoissa, se on ehdottomasti miellyttävin, ilmavin ja hygieenisin tapa nauttia kesästä.
Kommentit (25)
Jätä ite mutta minä en jätä.vois tulla töistä lähtöpassit jos alkaisin paljainpersein keikkua.
Mut sit kaikki näkee mun tamponi korun. Pääkallo ja narussa on kimalletta.
Lomalla pätee eri käytännöt kuin töissä
Mieluusti jättäisin mutta en ota sitä riskiä että vilahtaisi. Jättinoloa olisi.
Kyllä se vaan pirskatin epämiellyttävältä tuntuu. Että ei kiitos. Sitäpaitsi meillä naisilla ne valumat on kuitenkin aina riski. Yök
Mun mielestä se on myös mukavaa. Kesällä pidän usein mekkoja ja jos nyt ei ihan lyhyt helma oo niin aika usein ilman pikkareita oon :)
Ime kelliäs, pervo!!! Kulje itte munasillas!
Joskus oon ilman pikkareita. On kivaa :)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 06:29"]
Jos vaan valumat yms. vaivat on aisoissa, se on ehdottomasti miellyttävin, ilmavin ja hygieenisin tapa nauttia kesästä.
[/quote]
Pervo.
No hyi helvetti en takuulla jätä.
Kannattaa samantien jättää muitakin vaatteita pois " tälläsilla helteillä " rennommaks menee koko ajan!
Minä kuljen aina kyrpä paljaana housuissani ja vaimoni pillu paljaana hameen alla. On helppo nussia jos tilaisuus tulee.
ap taitaa olla näitä kameran kanssa hameen alusia kaupungilla kuvaavia.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:14"]
Minä kuljen aina kyrpä paljaana housuissani ja vaimoni pillu paljaana hameen alla. On helppo nussia jos tilaisuus tulee.
[/quote]
Ja ootte saatana muutenkin vaatteidenne alla ihan alasti.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 06:31"]
Eilen torilla eräs keski-ikäinen nainen kantoi sylissään mansikkalaatikkoa ja oli huomaamattaan nostanut myös mekkonsa helman laatikon mukana ylös. Onneksi oli pikkarit.
[/quote]
Niin, tällaisten riskien huomioinen on viisasta. Olin jätskikiskalla ja kun käännyin kädet täynnä kävelemään kohti penkkiä, nosti mereltä tullut tuuli kellohelmaisen mekkoni helmat vyötärölle saakka ylös. Joku outo pyörre pyöritti sitä siinä vielä hetken pitäen sitä ihan riittävän pitkään ylhäällä... Ei sillä että se mikään huomattava nähtävyys olisi, mutta mielelläni pitäisin silti jotain vain itsellänikin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 06:31"]
Eilen torilla eräs keski-ikäinen nainen kantoi sylissään mansikkalaatikkoa ja oli huomaamattaan nostanut myös mekkonsa helman laatikon mukana ylös. Onneksi oli pikkarit.
[/quote]
Niin, tällaisten riskien huomioinen on viisasta. Olin jätskikiskalla ja kun käännyin kädet täynnä kävelemään kohti penkkiä, nosti mereltä tullut tuuli kellohelmaisen mekkoni helmat vyötärölle saakka ylös. Joku outo pyörre pyöritti sitä siinä vielä hetken pitäen sitä ihan riittävän pitkään ylhäällä... Ei sillä että se mikään huomattava nähtävyys olisi, mutta mielelläni pitäisin silti jotain vain itsellänikin.
[/quote]
Ja siis pikkarit oli.