Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itseruskettavavinkkiä luonnollisen näköiseen, laikuttomaan päivetykseen?

Vierailija
22.07.2014 |

Eräs auringossa ruskettumaton kalkkunakoipi täällä haaveilisi pienestä päivetyksestä, mutta olen kuullut että itseruskettavat voiteet saavat ihon laikukkaaksi pois kuluessaan, ja sitä ihoa täytyisi sitten olla koko ajan kuorimassa ja läträämässä noiden mömmöjen kanssa.

Eli onko tiedossanne jokin harvinaisen hyvä tuote, jolla saisi pienen, luonnollisen näköisen päivetyksen pintaan, ja joka kuluisi pois näyttämättä laikukkaalta (ainakaan pahasti). Vai onko se ylipäätään mahdollisuus?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ylipäätään mahdottomuus piti sanomani. Oisko nukkumaanmenoaika jo! Ap

Vierailija
2/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kuori ihosi hyvn. Sen jälkeen levität itseruskettavan. Minä käytän Doven rasvaa, se on mielestäni paras ja vähten pahalta tuoksuvaa. Laitan koko kroppaan kahtena päivänä peräkkäin ja sen jälkeen uusin 2-3 päivän välein. Voide tuoksuu oudolta, kun se alkaa vaikuttaa iholla. Oon laittanut voiteen yöksi ja aamulla suihkussa pessyt pois. Mä oon saanut tasaisen ja tosi kauniin rusketuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 01:53"]

On. Kuori ihosi hyvn. Sen jälkeen levität itseruskettavan. Minä käytän Doven rasvaa, se on mielestäni paras ja vähten pahalta tuoksuvaa. Laitan koko kroppaan kahtena päivänä peräkkäin ja sen jälkeen uusin 2-3 päivän välein. Voide tuoksuu oudolta, kun se alkaa vaikuttaa iholla. Oon laittanut voiteen yöksi ja aamulla suihkussa pessyt pois. Mä oon saanut tasaisen ja tosi kauniin rusketuksen.

[/quote]

Kiitos, voisin oikeasti kokeilla tuota!

Vierailija
4/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai osta rusketuspyyhkeitä ja niillä vain pyyhit ihon. Saa tosi kauniin ba luonnollisen näköisen rusketuksen! Ja tosi nopee levittää ja ei tuu voidetta vaatteisii. Yleensä ite levitän vielä käsillä kunnolla sen naamaan niin ei tuu mitää laikkuja!

Vierailija
5/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 02:10"]Tai osta rusketuspyyhkeitä ja niillä vain pyyhit ihon. Saa tosi kauniin ba luonnollisen näköisen rusketuksen! Ja tosi nopee levittää ja ei tuu voidetta vaatteisii. Yleensä ite levitän vielä käsillä kunnolla sen naamaan niin ei tuu mitää laikkuja!

[/quote]

siis itserusketuspyyhkeitä:)

Vierailija
6/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin itseruskettavat pyyhkeet parhaita!

Vierailija
7/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo pyyhkeet sitten eroavat voiteista?

Vierailija
8/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorin ihoni säännöllisesti öljysokeriseoksella. Sen lisäksi, että rusketun enemmän,iho pysyy hyvänä. Ruskettuminen tosin edellyttää quringossa hengailua.

Vierailija
9/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 01:53"]On. Kuori ihosi hyvn. Sen jälkeen levität itseruskettavan. Minä käytän Doven rasvaa, se on mielestäni paras ja vähten pahalta tuoksuvaa. Laitan koko kroppaan kahtena päivänä peräkkäin ja sen jälkeen uusin 2-3 päivän välein. Voide tuoksuu oudolta, kun se alkaa vaikuttaa iholla. Oon laittanut voiteen yöksi ja aamulla suihkussa pessyt pois. Mä oon saanut tasaisen ja tosi kauniin rusketuksen.

[/quote]

Näin. Itse olen naturellina kauniinsävyinen possunpinkki-valkoinen. Tuo Dove on ainoa tuote jolla itse olen saanut _luonnollisen_ rusketuksen jo sillä vaaleimmalla sävyllä :)

Vierailija
10/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän myös doven rasvaa ja tyytyväinen olen ollut. On tullu kokeiltua myös suihkutettavaa itseruskettavaa, sekin on ollut hyvä,ainut miinus siinä onkin se,että kun se rusketus alkaa ns.kulumaan niin tulee laikkuja

Vierailija
11/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt jaloissa suihkutettavaa rusketusta ja ei eroa käsistä jotka ovat luonnostaan ruskettuneet. Eilen laitoin ja kyllä nyt viitsii lähteä shortseissa ulos :)

Vierailija
12/12 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.musingsofamuse.com/2012/04/dior-bronze-auto-bronzant-tans-your-bod-and-boasts-your-mood.html

Mä löysin Diorin itseruskettavan tänä kesänä, ostin lentokentältä ihan kun tarjouksessa oli. Ja voi jee miten loistava tuote!!! Kuivuu minuutissa, ei jätä tuoksua, ei tahraa eikä tällä saa laikkuja vaikka yrittää. En edes kuorinut ihoa ennen käsittelyä. Laitan tätä aamulla kosteusvoiteen päälle (ei liian rasvaista voidetta) ja lisään toisen kerroksen tunnin päästä. Sitten illalla vaan kasvovedellä pyyhin. Mulle tulee usein finnejä itseruskettavista, mutta tästä ei tule. Moni on kehunut rusketustani, tästä tulee sellainen ihana maitokahvin värinen, ei-oranssi rusketus. En ole koko kesänä ottanut aurinkoa, laittanut vain tätä.

Ehdottomasti paras itseruskettava, ja hintansa väärti. Yksi pullo riittää kesäksi. Tulee halvemmaksi kuin ihosyöpä. :)