Nuorena isot rinnat = Nuorena äidiksi?
Huomio omasta menneisyydestä. Ja yleensä vanhempi "poikaystävä". Varhain kehittyneitä 6. -7. -luokkalaisina tyttöjä.
Kommentit (30)
Ehkä ennen ehkäisyvälineiden yleistymistä, aloittajan nuoruudessa kävi noin.
Nuorena isorintaiset kehittyivät aikaisemmin kuin 16vuotiaina pienirintaiset, joita lapsenteko ei ehkä kiinnostanut vielä siinä iässä, kun eivät olleet riittävästi kehittyneet muutenkaan.
t. 30-vuotiaana äidiksi tullut G-kuppinen
70H, yläasteella jo E, ikää 22 vuotta eikä mulla ole edes vielä ollut poikaystävää.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:33"]70H, yläasteella jo E, ikää 22 vuotta eikä mulla ole edes vielä ollut poikaystävää.
[/quote]
Keräsitkö jo yläasteella aikuisten miesten katseita?
En usko että on mitään korrelaatiota, en ainakaan ole mitään sensuuntaista omassa tuttavapiirissäni nähnyt. Ja itsekin tulin äidiksi vasta 32-vuotiaana eikä mieheni ole minua vanhempi. Kavereistani nuorimpana äidiksi tullut (22-vuotiaana) on erittäin pienirintainen ja hänen miehensä on häntä 4 vuotta vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:06"]
Ehkä ennen ehkäisyvälineiden yleistymistä, aloittajan nuoruudessa kävi noin.
Nuorena isorintaiset kehittyivät aikaisemmin kuin 16vuotiaina pienirintaiset, joita lapsenteko ei ehkä kiinnostanut vielä siinä iässä, kun eivät olleet riittävästi kehittyneet muutenkaan.
[/quote]
Eihän nyt rintojen koko kerro siitä milloin ihminen on tullut sukukypsäksi. Itsellänikin menkat alkoivat aika myöhään, vasta 15-vuotiaana, mutta rinnat mulla oli paljon ennen sitä, ja ne myös pullahtivat isoiksi melkeinpä saman tien. Itse asiassa jos oikein ajattelen niin rintojeni suuruus olisi pikemminkin estänyt mua harrastamasta seksiä kuin kannustanut siihen, koska ne yhdessä yössä kasvaneet rintani olivat kauttaaltaan isojen, punaisten raskausarpien peitossa ja häpesin niitä valtavasti (arvet taisivat kadota siihen mennessä kun lopulta sitten aloitin seksielämän).
Menkat 11-vuotiaana, kuppikoko 65G. Tulin äidiksi 37-vuotiaana ja mulla on 6 vuotta nuorempi mies.
Itse omistan hyvin pienet rinnat ja nyt 24 vuotiaana mulla on kouluun lähtevä poika.
Pitää paikkansa varmaan, koska eihän pienitissistä kukaan huoli. Heillä on hankala saada mies itselleen, mikä vaaditaan vauvantekoon.
Isotissisillä käy flaxi paljon paremmin seksimarkkinoilla.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 01:17"]
Minulla on tosi isot rinnat ja sain esikoiseni 24-vuotiaana. En nyt koe olleeni niin nuori äiti. :)
[/quote]
Minulla taas oli nuorena pienet rinnat. Sain myös esikoisen 24-vuotiaana ja omissa piireissä se tuntuu olevan melkein kymmenen vuotta tavallista nuorempana.