Minkä ikäisinä seurustelitte ensimmäisen kerran?
Olisi kiva kuulla, minkä ikäisinä tämän palstan mammat (ja miksei muutkin) ovat seurustelleet ensimmäisen kerran. Ja kertokaa mielellään myös vähän siitä seurustelusta!
Kommentit (30)
Aamulla heränneet, millloin seurustelunne alkoi ekan kerran?
Teenkö ennätyksen? 25-vuotiaana. Sitä ennen ei kukaan ollut kiinnostunut. Nyt saman miehen kanssa naimisissa pian 20 v. Eipä ollut paljon valinnanvaraa
Eka kevyt seurustelu kun olin nelosella (11 v) kolme vuotta vanhemman pojan kanssa. Käytiin leffassa ja jätskillä ja käveltiin käsi kädessä ja pussailtiin. Sitä kesti melkein vuoden. Sit oli viiden vuoden tauko. 17-23 v lyhyitä, kevyitä suhtrita. 24 v aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa. Ollaan oltu yhdessä kauan...
17-vuotiaana, nyt 10 vuotta yhdessä.
Mä olin 19, poikakaveri oli 18. Alettiin olemaan yhdessä vähän ennen kuin poikakaveri meni armeijaan, kiihkeää kirjeenvaihtoa ja sitä odottelua, milloin voi soittaa mulle. Lankapuhelinaikaa :)
Kun pääsi armeijasta, nähtiin liikaa ja halusin erota.
16 v. Kesti kaksi vuotta, onneks erottiin. Olin niin onneton, että ei enää ikinä samanlaista miestä.
25-vuotiaana ja 15 vuotta vanhemman ja vieläpä köyhän miehen kanssa. Tämä hämmensi monia, sillä ulkonäön puolesta olisin saanut ikäiseni miehen koska tahansa aiemminkin. Myös neitsyys lähti vasta tuolloin. Olin aika nirso, mutta myös melko introvertti.
16-v elä vakava seurustelu, vuosi oltiin yhdessä ja sitten erottiin.
12-vuotiaana. Poikaystävä oli 29.
15v