Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! Äitini tulee tänään taas hakemaan lapsen v-lopuks hoitoon! :)

Vierailija
25.08.2006 |

Saan vaan olla ja löhötä.

Aah! :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummottelemaan...saan vaan olla ja löhötä;)

Vierailija
2/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jopa miehen kanssa. huoh. Tosin imetän eikä poika huoli pulloa ei nokkista, joten saattaa vielä hetki kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne melkein päinvastoin, mieskin lähtee risteilylle ja jään 1,5 veen kanssa kaksin kotiin...

Vierailija
4/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä varsinkaan siksi, että itse löhöisin! Kun olen koko viikon töissä klo 8-16, on viikonloppu varattu vain ja ainoastaan perheelle. Nyt on mies ollut koko viikon reissussa ja lapset ovat aivan selvästi kärsineet vähäisestä ajasta heille. Minulle riittää tunnin-puolentoista lenkki " omaa aikaa" enkä todellakaan ole löhöilyn tarpeessa, kun lomastakin on vasta kolme viikkoa aikaa.

Vierailija
5/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida varmaankaan vuokrata mitään leffaa illaksi kun sieltä tulee teeveestäkin ihan ok leffoja.

Taidan hakea kaupasta jotain namia ja sitten vaan olla ja rentoutua :) ap

Vierailija
6/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki ihana kuulla että kaikkien lapset ei mene hoitoon vain sen takia että vanhemmat pääsee ryyppäämään. Vaikka eihän se lasta vahingoita jos vanhemmat vähän vinettoa ottaa mutta silti..

Nauti ja lepää, kohta on taas kiireiset ajat edessä!

Vierailija
7/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just sellanen kauhuäiti, joka tosiaan ottaa sillon kun lapset menee yökylään.. Miks mä en niitä sitten kotona vois pitää, jos en mitään aikois tehdäkkään..

Vierailija
8/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsit väärin. Ei siinä mitään pahaa ole että ottaa alkoholia silloin kun lapset on pois, saattaisin ottaa itsekin. Oli vaan niin ihanaa kuulla että aina ei ole motiivina ryyppääminen kun lapset " lähetetään" hoitoon. Tiätkö, virkistävää ja erilaista kun yleensä aina perjantaisin joka toinen viesti on sitä että laitan lapset hoitoon ja lähden ryyppäämään.

t. 11

Vierailija
9/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkään ei kukaan koskaan ota meidän lapsia hoitoon, ei sitten löhöömisen taikka juhlimisen vuoksi. Itse olisin neljän lapsen äitinä (aina yksin lasten kanssa) valmis tekemään vaikka molempia..

Vierailija
10/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on siellä lasten kanssa, että saisin illalla rauhassa mennä saunomaan, telkkarin ääreen ja nukkumaan ja nukkua aamulla rauhassa niin pitkään kuin haluan enkä hypätä lasten takia ennen seitsemää ylös.

Ja olen ollut viikon töissä ja juuri siksi sitä toivon.

Vierailija
11/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kun vauvauinnit taas alkaa, niin sitten tyttö onkin kerran viikossa yökylässä mummulassa :0).

Ihania isovanhempia meidän muksuilla!

Vierailija
12/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee nyt viikonlopuksi mummille hoitoon:) Mummi itse aina kysyy että voisiko tyttö taas tulla yökylään! (kerran kuussa):) Minä ja mies lähdetään viihteelle.

Vierailija
13/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haen heidät sunnuntaina aamupäivällä takaisin.

Olen yh ja harvoin tulee mahdollisuus omaan hengähdystaukoon. Olenkin nauttinut täysillä tästä vapaudesta, tehnyt hieman ensi viikon työhommia, siivonnut ja lukenut ja löhönnyt. Kohta lähden kaupungille shoppailemaan ja syömään ja illalla ajattelin tehdä kotihommia ja lukea kerrankin rauhassa. Huomenna lauantaina tapaan ystäviä kokkailun ja juttelun merkeissä, lisäksi käyn kunnon lenkillä ja teen kotihommia.

Sitten jaksaa taas pyörittää arkea :)

Ja jos joku ihmettelee kotihommien määrää niin teen kaikki rästiinjääneet ja jo ennalta ensiviikon hommia, näin jää iltaisin enemmän aikaa lapsille. Sama juttu työjuttujen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi