Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sharon ei päässyt VIP-alueelle

Vierailija
21.07.2014 |

http://sharon.indiedays.com/2014/07/tammerfest/

Mitä mieltä Sharpan tilityksestä? Ymmärrän pointin, mutta mun mielestä se, että jengi ostaa suurella summalla VIP-passin, oikeuttaa siihen, että VIP-tilat säästetään näillä ihmisille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä ymmärrän tota. En noista passeista mitään tiedä, mutta luulisin kyllä tuollaisen mediapassin nimenomaan oikeuttamaan vip-tilaan tai ainakin sinne bäkkärille. Ja pointsit kirjoituksesta, ei ollut mitään katkeraa "ettekö tiedä kuka mä oon"-tilitystä, vaan ihan aiheellista ihmettelyä asiasta.

Vierailija
2/5 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se ehkä vähän hassua, ettei tammerfestin mediapassilla pääse bäkkärille ja vip tiloihin. Mitä sillä passilla edes tekee jos se ei avaa ovia mihinkään? Se on sitten asia erikseen, miksi sharonilla edes on ko. Passi kun hän ei selvästikään työasioissa paikalla ollut, vaan tavatakseen kavereitaan normaalien festarien merkeissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees, että kertoi tuon kuitenkin ääneen ja kaunistelematta yhteistyökumppanin pussiin.

Vierailija
4/5 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sehän on ihan tavallinen lippu vain, jos ei sillä mitään erioikeuksia saa.

Vierailija
5/5 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän järjestäjää, joko ostat vip-passin (tai olet niin merkittävä henkilö, että saat sen, mitä joku bloggaaja ei todellakaan ole) tai sitten menet mediapassilla tekemään TÖITÄ etkä hengaamaan kavereiden kanssa.