Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Tinderistä hakea pelkkää kaveriseuraa, samasta sukupuolesta?

Vierailija
21.07.2014 |

vai tulkitaanko tuo siten että haen lesbosuhdetta?

Voiko tuolta ylipäätään hakea vain uusia kavereita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tinder varmaan kaverihakuun oikein sovi, siinä on niin deittimeininki. Sääli koska se olisi niin kiva idea! Pitäisi kehittää uusi just friends versio Tinderista :p

Vierailija
2/11 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt Tinderiä, mutta eikö siinä ole ideana pikaisesti rankata ihmisiä jatkoon ja pois kuvan perusteella? En tiedä miten tuo oikein toimisi kaverimielessä. "Ruma, en oo ton kaveri, rillipäät älkööt vaivautuko..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo yhtään kaverihenkinen.

Vierailija
4/11 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeeko joku sieltä jotain deittiseuraa oikeasti?

Vierailija
5/11 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:59"]

Hakeeko joku sieltä jotain deittiseuraa oikeasti?

[/quote]

ei nyt mitenkään tosissaan mutta jos sattuu samaan paikkaan niin kyllä jotkut lähtee lasilliselle :) Ei siinä mitään menetä.

Vierailija
6/11 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:51"]Ei Tinder varmaan kaverihakuun oikein sovi, siinä on niin deittimeininki. Sääli koska se olisi niin kiva idea! Pitäisi kehittää uusi just friends versio Tinderista :p

[/quote]

Oon niin samaa mieltä! Matala kynnys ois tutustua siellä ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:57"]En ole koskaan käyttänyt Tinderiä, mutta eikö siinä ole ideana pikaisesti rankata ihmisiä jatkoon ja pois kuvan perusteella? En tiedä miten tuo oikein toimisi kaverimielessä. "Ruma, en oo ton kaveri, rillipäät älkööt vaivautuko..."

[/quote]

Ehkä kuvasta näkiss vähän onko saman tyylinen/henkinen ja sit jos kaikilla olisi joku lyhyt esittelyteksti...:)

Vierailija
8/11 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haen sieltä naisseuraa, joten kannattaa laittaa omiin tietoihin mitä on hakemassa, niin välttyy turhilta treffikutsuilta. Mielestäni se on kyllä yksinomaan deittiapplikaatio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllähän siel välillä on niitä profiileja missä lukee että uudet tuttavuudet tervetulleita tms. Ja kai sitä voi yksityiskeskustelussa tehdä selväksi matchille millä mielellä sitä on liikkeellä.

Vierailija
10/11 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti voisi olla kaveriversio Tinderistä, mutta silloin toi naaman perusteella pois. Enemmän tekstiä siitä, että millaisia kavereita hakee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:47"]Ehdottomasti voisi olla kaveriversio Tinderistä, mutta silloin toi naaman perusteella pois. Enemmän tekstiä siitä, että millaisia kavereita hakee.

[/quote]

Joku nyt tällaista kehittelemään ja miljonääriksi! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi