Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Havaintoja hotellin check-in jonosta

Vierailija
16.07.2021 |

Kirjauduin tänään kolme jälkeen Helsingissä hotelli Marskiin. Muitakin kirjautujia oli paljon niin ehdin havannoida jonossa.

Opaskyltissä luki vain yksi henkilö per seurue kirjautumaan. Jokikinen edelläni oleva pariskunta meni yhdessä tiskille (oma vaimoni tosin odotti viinilasin äärellä terassilla).

Kovin kauan tuntui kestävän yhden huoneen luovuttaminen. En kuullu mitä puhuttiin, mutta peruskuvio oli se että ukolla oli luottokortti kädessä ja vaimon suu kävi koko ajan. En ainakaan itse kehtaisi jaaritella kun takana on yli 10 henkilön hikinen jono.

No kun itse pääsin tiskille niin sanoin nimen, allekirjoitin matkustajakortin ja maksoin. Ei mennyt kuin pari minuuttia.

Eniten ihmettelen että kukaan ei noudattanut ohjetta yksi henkilö kerrallaan tiskille kun yleensä suomalaiset noudattavat kirjaimellisesti annettuja ohjeita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit " En kuullu mitä puhuttiin", joten miksi oletat suomalaisiksi?

Pariskunnalla on samat mikrobit, joten ei se kenenkään tartuntariskiä nosta, jos eivät pääse irti toisistaan.

Vierailija
2/3 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit " En kuullu mitä puhuttiin", joten miksi oletat suomalaisiksi?

Pariskunnalla on samat mikrobit, joten ei se kenenkään tartuntariskiä nosta, jos eivät pääse irti toisistaan.

Kyllä turistit erottaa suomalaisista puolen kilometrin päähän. Turisteilla on lentolaukku.

Kyllähän se tartuntariskiä nostaa kun useampi ihminen ryysii. Ehkä enemmän ihmetyttää miksi yksi aikuinen ei riitä vaan siinä pitää sitten molempien häseltää jotain. Ukko maksaa ja akka vaatii, kuulostaa hirveän vanhanaikaiselta joo mut juuri siltä se näytti.

Olen tyytyväinen että oma vaimoni luottaa että pärjään yksin check-in tiskillä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän vaimon varmistaa että kaikki on oikein koska se ukko on niin löperö ja saattaa unohtaa jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi