Kysymys tällä palstalla "pyöriville" teineille
miten te olette tälle palstalle ajautuneet? Olen itse esiteinin äiti, enkä kyllä pidä palstan sisältöä teineille sopivana. Jos en kyllä likikään kaikkea lukemaani edes itselleni...
Kommentit (18)
Teinit on nähneet kaikki pahemmat jutut kuin te muumiot.
Käyn täällä koska saan tästä hauskaa viihdettä tylsiin hetkiin kun aloitukset ja kommentit ovat usein hyvin tyhmiä. Kummallista ettei aikuiset ihmiset saa rakentavaa keskustelua aikaiseksi. Tämän palstan "mokista" / tyhmimmistä jutuista saisi hyvän feissarimokat tyylisen sivuston. Jatkakaa!
Terv n19
Mielenkiintoista saada tietää, mitä aikuisten ihmisten päässä pyörii.
Tosin tällä palstalla pyörittyäni olen tullut siihen lopputulokseen, ettei av:laisten päässä turhan paljoa pyöri.
t. teini
Tää palsta on mulle sellanen että aina tulee vastaan kun googlailen kaikkea, harvemmi alan tätä selaamaan. Tää on vaan tällänen palsta. T.15v
On kiva spämmätä keskusteluita ja kiusata vanhoi kalkkiksii xD
t. 16 v
Tää palsta on ikuinen viihdekeskus!
T. 17v teini
Palstaa on ihan hauska lukea jos ei ole muutakaan tekemistä. Joskus vana eksyin tänne Googlen kautta. Ja jos nyt ei ihan hirveän herkkä teini ole niin eipä ole ainakaan vielä tullut nähtyä täällä teineille sopimattomia juttuja. Paljon pahempaakin on tullut nähtyä kuin tämän palstan jutut.
t. 15-v poika
Oon lukenut tätä palstaa huvin vuoksi teini-ikäisestä saakka. Hyvää viihdettä.
-m20
No osallistutteko myös ketjuihin, jotka oikeasti käsittelee lapsia?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:31"]No osallistutteko myös ketjuihin, jotka oikeasti käsittelee lapsia?
[/quote]
Jos kysyn vinkkejä lastenkasvatukseen, ovatko vastaukset esiteineiltä?
Googlasin apua johonkin ongelmaan ja päädyin tänne. Muutamat kymmenet kerrat olen saanut bannit. Hauskaa viihdettä kun saa provoilla anonyyminä.
T. 17v (aloitin käymisen kun olin 14v)
Käyn täällä aina kun on tylsää, yleensä nauramassa palstalaisten aivopieruille mutta joskus löytyy myös oikeasti hauskoja ja nokkelia tai mielenkiintoisia ketjuja. En vastaa lapsia koskeviin aloituksiin, enkä hirveästi paljon muihinkaan. Aika pieni osa ketjuista oikeasti liittyy lapsien kasvatukseen, raskauteen ym mistä minulla ei voisi olla kokemusta. 18v
Ajauduin tänne joskus lukemaan jonkin blogin spekulointia, jota täällä edelleenkin näemmä tapahtuu. Tän paikan viihdearvo on kuitenkin suhteellisen korkea ja siksipä täällä tulee ajoittain ''pyörittyä''. En tosiaan osallistu ketjuihin jotka käsittelee lapsia
-17v
Kiitos vastauksista! Puistattavaa...mutta uskokaa tämä ei ole toivottavasti paras otos aikuisten järjenjuoksusta mitä täältä löytää.
ap
En ole teini, mutta tuo on tosi että jotain googlettamalla hyvin usein päätyy tänne. Olen itsekin aikoinaan päätynyt palstalle juuri googletuloksien kautta.
Koska olen äiti. Ja täältä saa laajemman näkökonnan itseään mietityttäviin kysymyksiin kuin teini palstalta.
T. 18-vuotias
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:42"]Koska olen äiti. Ja täältä saa laajemman näkökonnan itseään mietityttäviin kysymyksiin kuin teini palstalta.
T. 18-vuotias
[/quote]
Tämä oli kuin minun kirjoitukseni. Terveisin myös 18 vuotias 1,5v pojan äiti :)
hyvä merkki kai jos täällä ei teinejä niin pyörikkään