Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla samaa tilannetta(isä ja menkat)

Vierailija
21.07.2014 |

Asun isän kanssa kahdestaan ja minulla alkoi menkat tänään ensimmäisen kerran, olen 14-vuotias(-99). Ollaan puhuttu isän kanssa menkoista ja missä on siteitä, mutta miten kertoisin isälle että nyt ne sitten alkoi? Miten ottaisin asian puheeksi? Lähetänkö viestin, soitanko? Jos vaikka tulee tilanne että tarvin rahaa siteisiin tai en voi mennä liikuntatunnilla uimaan.

Apua...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan rohkeesti isälles. Ei siinä ole mitään hävettävää. Tsemppiä.

Vierailija
2/7 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no mä ehkä kertoisin ennen seuraavaa kauppareissua että voisitko ostaa siteitä, menkat alkoi. Tai sanot suoraan että menkat alkoi, saisinko rahaa siteisiin. Uskon että keskustelu jää aika lyhyeen, mitäpä siitä enempää kun ei hän osaa neuvoakaan. Kyllä se tietää että tää päivä oli joskus tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan. Ei ole noloa, hävettävää eikä mitään. Onnea menkoista! =)

Vierailija
4/7 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaali juttu jota isäsi tietää kyllä odottaa. Ei mitään hävettävää, sanot vaan suoraan että menkat alko :)

Vierailija
5/7 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka tekstarilla. "Osta siteitä".

Vierailija
6/7 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitti!

Taidan laittaa sille viestin nyt kun se pääse töistä.

Vierailija
7/7 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun samanikäinen tyttö laittaa mieluiten näistä "arkaluontoisista" asioista tekstarin mulle, ei tarvitse huudella missään ja kokee varmaan helpompana viestittelyn kuin kasvokkain puhumisen. Sopii mulle,pääasia että kommunikoidaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi