Mistä voi 42v mies löytää lapsettoman naisen, joka kuitenkin haluaa perheen?
Olen koittanut eri paikoista etsiä tänä vuonna, mutta ei ole vielä tärpännyt...Olisiko tällä palstalla tietäjiä asian suhteen?
Asun PKS
Kommentit (15)
Hyvä että etsit lapsetonta. Älä haksahda mihinkään yh-äitiin. Varmasti löydät hyvän lapsettoman naisen jos sinulla on talous kunnossa. N38
Taasko tämä? Vastaus on, että et VARMASTI täältä.
Ehkä jostain harrastusporukasta tai työpaikalta?
T. Lapseton vajaa 40 sinkkunainen pk-seudulta
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että etsit lapsetonta. Älä haksahda mihinkään yh-äitiin. Varmasti löydät hyvän lapsettoman naisen jos sinulla on talous kunnossa. N38
Jep. Semmoisen, jonka lapset ovat jo aikuisia. En usko, että enää uusia tekevät.
Komeana olisit menossa mukana. Siitä se on kiinni.
Olen 42v eivätkä lapset ole suunitelmissani, joten sorry, no deal.
Tätä samaa ihmettelee töissä eräs 59-v mies. Ei millään meinaa uskoa, että juna meni jo. Ja kauan sitten.
Mä olin vielä 35-vuotiaana sinkku ja lapseton ja +40 miehiä oli kyllä tarjolla. Tuntuivat liian setämäisiltä. Otin 29-vuotiaan salskean uroksen ja tehtiin pari v sisällä pari vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa ihmettelee töissä eräs 59-v mies. Ei millään meinaa uskoa, että juna meni jo. Ja kauan sitten.
Ei sitä koskaan voi kuitenkaan tietää, vaikka joku vielä tuon ikäisenkin miehen kanssa päätyisi perustamaan perheen. Kyllä jotkut vielä yli 70-vuotiainakin löytävät lisääntymisikäisen naisen.
Mulla on 38-v ystävä, joka haluaa miehen ja perheen. Nätti ja mielenterveysongelmainen. Miltä kuulostais?