Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilalle lellityt pennut

Vierailija
21.07.2014 |

Oletteko tavanneet täysin pilalle hemmoteltuja lapsia? Kertokaa tänne kokemuksianne.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta näyttää, että tämän on aloittanut joku omaa sukupuoltaan vihaava ja keksinyt ensimmäiset 4 tarinaa omasta pienestä päästään.

Koska tosielämässä ja kaikkien tutkimusten mukaan miehissä on enemmän narsisteja ja sosiopaatteja.

Tosielämässä pojat hemmotellaan, kaikkien tutkimusten mukaan saavat enemmän rahaa kotoaan ja sukulaisilta koska heidän harrastamia juttuja pidetään tärkeämpinä, tosielämässä mammat selittävät että meidän nikopetteri ei pärjää uimahallissa, tytöt noudattavat automaattisesti sääntöjä vaikka menisivät isänsä kanssa, tosielämsäsä tutkittu onettä tytöt saavat enemmän fyysistä kuritusta.

Tosielämässä asuinalueilla ei näy narsistisia tyttöjä kiekumassa, heillä on paljon kovempi kuri. Ja opetetaan vastuuseen. Vaikka esim nykyään jalkapallo on suosittu tyttöjenkin harrastsus, harrastavat sitä lähinnä pelikentillä ja muutenkin tyttöjä komennetaan ottamaan muut huomioon. Jo päiväkodissa.

Epäilen siis neljää ensimmäistä tarinaa aloittajan tuotoksiksi.

Vierailija
2/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikajoukkoja on riekkumassa, tyttöporukoita ei. Tytöt eivät ole hemmoteltuja, heidät laitetaan puistoihin ja yksin uimahalliin.

Mutta äidit lellivät poikansa ja pojat saavat rahaa. Silti tässä muka tytöt ovat lellittyjä. Ehkä tuollainen voisi olla jossain espoossa sitten, itse enn tunne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee vaatteisiiin, niin muistan lukeneeni että pojille kelpaa jo alakoulussa vain kalliit merkit, tytöille halvatkin. Näin keskimäärin eli todennäköisesti summa on tytöillä ja pojilla suunnilleen sama, joka vaatteisiin menee.

Eli jotenkin ihmeellinen yhteensattuma että kaikki lellityt olisivat nyt tyttöjä, koska kaikki tilastot ja tutkimukset puhuvat kyllä sen puolesta että pojat lellitään täysin. Pojista kasvaa narsisteja. Tytöt laitetaan ottamaan huomioon muut.

Voihan tietysti olla että vaikka ekat 4 tarinaa ovat samalla tyylillä kirjoitettuja, ne on eri kirjoittajan kirjoittamia mutta naiset etsivät vikoja vain tytöistä ja vaikka pojat ovat itsekkäämpiä heidän itsekkyyttä ei huomata.

Myös, pojat loisivat kotona kauemmin kuin tytöt jn e jne jne eli jotenkin kyllä kumma että kaikki esimerkit tyttöjä... epäilen edeleen että ap on itse toiminut kirjailijana lähes kaikissa vastauksissa.

Vierailija
4/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisen perheen tytär on pilalle lellitty. Kirpaisee katsoa vierestä sitä touhua. Tyttö on kolmesta lapsesta nuorin ja valtavan paksu. Saa täysin päättää oman ruokavalionsa, joka koostuukin sitten ranskanleivästä, hesen ruuasta, jäätelöstä yms. Terkka kun kerran oli huomauttaunut äidille tytön ylipainosta, äiti nosti kauhean äläkän ja kirjoitti lehden yleisönosastoon huonosta kohtelusta jne. Tytöltä kysytään, mitä haluaisi laittaa päälleen ja pakkasella kulkee hepeneissä jne. Käytti vaippoja liki 4-vuotiaaksi, kun "meidän mimmi ei tykkää pikkuhousuista". Tyttö saa kauheita mökötys- ja kiukkukohtauksia, jos joku asia ei mene ihan hänen mielensä mukaan. Surullista.

Vierailija
5/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen erään pilalle lellityn 17v tytön. Tyttö saa kaiken mitä haluaa ja jos ei just sillon heti saa niin itkupotkuraivarit ja tavaroiden viskomista. Sitten isi tulee lepyttelemään että odota kulta nuppu hetki niin isi ostaa sulle sen. Ja silti jatkuu raivoaminen että kun nyt nyt nyt! Tyttö on kamalan laiska, syö pelkkiä herkkuja kun mikään ei kelpaa, ei siivoa jälkiään, vinkuu rahaa joka päivä kun pitää päästä seppälään ostamaan sitä ja tuota ja käyttää vaatetta kerran ja kohta haluaa taas uusia kun ei ole mitään päälle pantavaa.

Samainen tyttö myös pelkää kaikkea ja kyselee jatkuvasti onko mm. Vaarallista jos on pessyt kädet saippualla ja sitten pistää sormet suuhun? o.O

Hän myös saa jatkuvasti lemmikkejä mm. Jyrsijöitä ja jättää häkin auki ja sitten kissa syö sen jyrsijän. Tämän jälkeen ikupotkuraivarit kun tyhmä kissa pitäisi lopettaa ja nyt hänen on saatava uusi pikkujyrsijä heti! Ja isi ostaa heti samana päivänä uuden ja jos ei pysty ostamaan niin tyttöä lahjotaan kaikella muulla ensin ja surkutellaan kun voi meidän pikku "Iitupiitu-Adalmiina" kun niin elämä koettelee kun vuoden aikana 4 lemmikkiä on kuollut niin yllättäin (joka kerta kissa raateli kun likka jätti häkin auki ja päästi katin huoneeseen). Jooo kyllä hermot menee tätä touhua katsellessa kun tietää ettei tyttö tule koskaan pärjäämään. On sanonut usein kuinka hän asuu kotona ainakin 25v koska ei halua itse maksaa mitään. Kyseessä siis perheen nuorin lapsi, kaksi muuta ovat vain vähän vanhempia ja kaiken ovat aina itse hankkineet.

Vierailija
6/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini siivoaa 9 ja 12 vuotiaiden pikkusisarusteni huoneet, ei valvo koneellaolo aikaa, syödään miten sattuu, ei siis ole ruoka-aikoja, ei käske tekemään kotitöitä (astianpesukoneen tyhjennys, imuroiminen, roskien vienti...), tekee heidän läksynsä, jos ne ovat liian vaikeita. Itse kun olin tuon ikäinen, muistan saaneeni kotiarestiakin ja tein kotitöitä jonkinverran, äitini kyllä siivosi huonettani n. 10 vuotiaaksi saakka, kunnes kielsi siivoomasta. Olen nyt 18 ja ärsyttää välillä katsoa tätä touhua vierestä.

Vierailija
7/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koulussa töissä ja näitä lellittyjä on täällä joka vuosi enemmän ja enemmän. ei tulla ajoissa tunnille, ei tehdä tehtäviä vaan vaaditaan uusia/eri tehtävä/suoritustapa tai ostetaan kaverilta viimevuotinen essee (josta jää heti kiinni, dummiet) tai hilpeätä kyllä; sanotaan että olen tehnyt/olin tunnilla mutta tyhmä ope on hukannut paperin tai merkannut poissaolon väärin tai sähköposti söi sen. hassua kun aina sille yhdelle käy niin! huono numero -> mökötetään, hylky -> mökötetään valitetaan tms tai huom tämä on uutta!!! vanhemmista jompi kumpi soittaa että meidän "iiti-eetvartti kyllä osaa opella taitaa olla itellä opinnot kesken ja tämä on kyllä syrjimistä meidän lasta kohdellaan niin huonosti". iiti-eetvartti on näes kotona kertonut että kivaa on ja osaisin mä mutta "ope vihaa mua". oikeasti, pikku palleroiset, näitä opiskelijoita on niin paljon ettei ole aikaa erityisesti ruveta vihaamaan ketään..

huoh...

Vierailija
8/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:04"]

Tuttavaperheen teinityttö oli ollut shoppailemassa Helsingissä ja oli jo kuluttanut koko matkakassansa, kun vastaan tuli ihana paita, joka oli pakko saada. Tyttö soitti kaupasta äidilleen, että laitas rahaa mun tilille. Äiti ei ollut tietokoneen ääressä, mutta soitti tytön isälle töihin, että keskeytäpä työsi hetkeksi ja laita rahaa lapsesi tilille, joka odottaa Stockan kassalla. Isukilla oli onneksi järkeä päässä ja hän ilmoitti tiukasti, että mitään rahaa ei tipu enää eikä varsinkaan kesken töiden ala laitella tilille rahaa. Tästä saivat äiti&tytär syyn käydä mököttämään tiukkis-iskälle.

[/quote]

Olikohan tuo tapaus Guessin vaateostastolla ja alkoi parkumaan kassalta lähdettyään että kun isi lupasi maksaa ja kassa levitteli siinä käsiään epätoivoisena kun kortilla ei katetta. Näin sellaisen jonkin aikaa sitten. Kyseinen tyttö juoksenteli muita ihmisiä päin liukuportaissa "tosi järkyttyneenä" kun ei saanut haluamaansa vaatekappaletta :D

Vierailija
9/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:44"]

Mitä tulee vaatteisiiin, niin muistan lukeneeni että pojille kelpaa jo alakoulussa vain kalliit merkit, tytöille halvatkin. Näin keskimäärin eli todennäköisesti summa on tytöillä ja pojilla suunnilleen sama, joka vaatteisiin menee.

[/quote]

Pojille ostetaan muutamia merkkituotteita, mutta tytöille suuremmat määrät ketjuliikkeiden edullista valikoimaa, joten loppupeleissä menee se sama raha.

Vierailija
10/40 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttujen lapsi päättää mitä heillä syödään, millon mennään mummolaan tai muualle kylään, mitä katsotaan telkkarista jne. Kaupassa kerran ei saanut järkyttävän hintaista nukkea niin heitti keskelle lattiaa mahalleen ja hakkas päätä lattiaan.

Kumma kun vanhemmat valittaa ettei kukaan ota hoitoon koskaan ja he eivät kahdestaan pääse mihinkään...

Vierailija
11/40 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräiden naapureittemme tytär on tälläinen. Tyttö on viisivuotias ja rikkaiden vanhempiensa ainokainen ja silmäterä. Hän on tottunut saamaan tahtonsa läpi kiljumalla ja parkumalla, eikä tule toimeen muiden lasten kanssa, sillä kiusaa, ottaa kädestä ja on väkivaltainen.Vanhemmat eivät pidä lapselleen mitään rotia, päinvastoin tuovat kaiken nenän eteen ja ostavat kaiken mitä pentu keksii itselleen mankua. Ihan hiljattain olin kutsunut naapurin rouvan ja hänen tyttärensä meille kakkukahville. Kahvipöytään tultaessa tyttö alkoi kiljua, ettei tykkää omenamehusta ja miksei ole mansikkamehua. Tähän äiti alkoi lässyttämään, että tottakai hänen pikku tyttönsä pitää saada mansikkamehua ja heti kyläilyn jälkeen mennään kauppaan ostamaan sitä. Pian tyttö siirtyi kakkuun, kiljaisi että hyi pahaa, en syö ja sylkäisi kakun suustaan. Heittipä sitten koko kakkupalansa lattialle ja kaatoi samassa mehulasinkin. Tyrmistyin tytön käytöksestä täysin, niin että olin hetken hiljaa. Hämmästyksestäni toivuttua pyysin tyttöä ja äitiä joko korjaamaan jälkensä, tai poistumaan. Tähän äiti tokaisi, että jos en kunnioita hänen tyttönsä makua, oli aivan oikein että tyttö teki niin kuin teki ja että olen huono emäntä ja että he lähtisivät mielihyvin. Siinä vaiheessa huusin, että tervemenoa. Jälkeenpäin ei puhuta toisellemme ollenkaan ja perhe kulkee nenä pystyssä ohitse ja ovat kuin eivät huomaisikaan. No, sopii mulle.

Vierailija
12/40 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä mun tuntemassa perheessä äiti kysyy lapsilts mitä ruokaa saisi olla ja tekee molemmille lapsille eri ruuat jos eivät satu haluamaan samaa. Ruoka tarjoillaa tarjottimella television eteen. Vaateostokset hoidetaan siten, että äiti kiertää kaupat ja ostaa vaatteita kotiin sovitettavaksi, ja lapset joko hyväksyvät tai hylkäävät, ja äiti palauttelee vaatteet kauppoihin jos eivät kelpaa. Rahaa on perheellä ylen määrin, ja on sanomattakin selvää että lapsilla on kaikki uusimmat tekniset vempeleet mitä kuvitella saattaa. Lapset on 10 vuoden molemmin puolin. Niistä tulee varmaan tosi ihania teinejä muutaman vuoden päästä. Nyt jo huutavat ja v××××ilevat äidilleen tosi pahasti. 

Vierailija
13/40 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä perheessä on neljä lasta, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. Vanhemmat ovat upporikkaita ja lapsille ostetaan vain merkkivaatteita- ja tuotteita. Tämä lapsen äiti on tarkka lapsistaan ja vartioi niitä haukkana koko ajan. Kerran maauimalassa näin kyseisen perheen ja seurasin tapahtumia vähän kauempaa. Koko perhe oli siellä uimassa ja lapsista huolehdittiin koko ajan. Vahingossa kun joku räiskytti vettä vanhimman tyttären päälle ohi uidessaan äiti suorastaan pillastui ja huusi kyseiselle henkilölle "katso eteesi ääliö, mun lapsi olis voinut vaikka hukkua!!!". Kioskille meni koko perhe jonottamaan, ja kun kioskilta ei löytynyt hänen nuoremman tyttönsä suosikkimakua, hän suorastaan sekosi ja haukkui kioskin "surkeat valikoimat" maanrakoon. Lapset ovat sinänsä mukavia, mutta äiti pilaa lapsensa jatkuvalla huolehtimisella ja lellimisellä.

Vierailija
14/40 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini raataa niska hiessä kahta työtä samaan aikaan, ja tekee joitain hanttihommia kun löytää. Kysyin kerran että miksi näin? Hän vastasi, että kun on kaksi tytärtä ja he TARVITSEVAT vaatteita. Lapseni on samassa koulussa näiden tyttöjen kanssa ja vanhempi on hänen luokallaan. kysyin että millaisia he ovat. Poika sanoi että ei ole kertaakaan nähnyt tytöillä olevan samoja vaatteita kuin jonain toisena päivänä ja sama laukkujen ja kenkien kanssa. Eivät kuulemma syö kouluruokaa vaan vievät aina omat eväät. Ja opettajilta on tullut palautetta kun tytöt eivät kunnioita heitä yhtään, vaan näpyttelevät iphonejansa koko ajan. Mietin hetken että millainen äiti toimii näin, että tekee töitä kokoajan vain että lapset saavat haluamansa..

Vierailija
15/40 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vaan normaaleja lapsia ja aikuisia.

Vierailija
16/40 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En...omat lapset harrastavat lajeja, joiden parissa näkee vain ahkeria ja fiksuja ja toisia kunnioittavia ja toiset huomioivia lapsia.

Vierailija
17/40 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu perhe sai kokea kamalan takaiskun jouluna, toinen tyttäristä sai VAAN digikameran kun toinen sai dokumenttikameran..

Vierailija
18/40 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:36"]Ne piloille lellityt paskiaispennut eivät tule koskaan pärjäämään tässä elämässä.

[/quote]Näinhän se on.Vastoinkäymisiä ei kestetä.Ja niitä tulee.Vanhemmat ei pysty kaikkeen vaikuttamaan.Sit haetaan lääkäriltä masennuslääkkeitä,rauhoittavia ja mitä kaikkea.Ja jos ne ei auta niin lähdetään oman käden kautta.Että onnea vaan.

Vierailija
19/40 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:25"]

Yhdessä perheessä on neljä lasta, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. Vanhemmat ovat upporikkaita ja lapsille ostetaan vain merkkivaatteita- ja tuotteita. Tämä lapsen äiti on tarkka lapsistaan ja vartioi niitä haukkana koko ajan. Kerran maauimalassa näin kyseisen perheen ja seurasin tapahtumia vähän kauempaa. Koko perhe oli siellä uimassa ja lapsista huolehdittiin koko ajan. Vahingossa kun joku räiskytti vettä vanhimman tyttären päälle ohi uidessaan äiti suorastaan pillastui ja huusi kyseiselle henkilölle "katso eteesi ääliö, mun lapsi olis voinut vaikka hukkua!!!". Kioskille meni koko perhe jonottamaan, ja kun kioskilta ei löytynyt hänen nuoremman tyttönsä suosikkimakua, hän suorastaan sekosi ja haukkui kioskin "surkeat valikoimat" maanrakoon. Lapset ovat sinänsä mukavia, mutta äiti pilaa lapsensa jatkuvalla huolehtimisella ja lellimisellä.

[/quote]  äiti ei ole ainakaan sivistynyt

Vierailija
20/40 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen mutta ei ole varakkaita. Lapset alle 7 v määrää tahdin. Pöyristyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä