Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kreikka on wt-kohde

Vierailija
21.07.2014 |

Tuulipukujen paratiisi

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ouzo virtaa ja Jorgokset tanssii sirtakia oliivipuun varjossa.

Vierailija
2/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut, lihavat elämäm koululaiset käyvät Kreikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on WT av:n mielestä ;)

Joten olen siis wt ja nolo koska juurikin kreikkaan ja kanarialle matkustan mielelläni mutta onneksi minua ei pahemmin kiinnosta ap:n, naapurin tai kummin kaiman mielipide vaan reissaan onnellisena minne itse haluan.

Vierailija
4/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Jos joku on wt-kohde, niin bulgaria, ja ehkä turkki. Talvikaudella Kanaria.

Vierailija
5/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee, tuulipuvuissa mennään, tehdään, mistä itse nautitaan! Tee sinäkin!

Vierailija
6/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että olet viihtynyt matkoillasi.

Kreikka on sivistyksen kehto monille meistä. Ymmärrän kyllä, että sinua kiinnostavat enemmän juominen, tupakoiminen ja auringossa makaaminen.

Vierailija
7/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos wt:llä on varaa matkustaa Kreikkaan, miten määritellään ihminen jolla ei ole varaa matkustaa edes kotimaassa? Jos tämä wt:täkin huonompi ihminen käy töissä eikä ole ollut päivääkään työtön, saanut koskaan toimeentulotukea tai asumislisää? 

Vierailija
8/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jotenkin niin turhan viljelty tää WT termi.

Jokainen tekee omat valinnat. On sitten sisustus, matkailu, lemmikit, autot, harrastukset yms.

Vierailija
9/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikään kohde ei ole wt tai nolo sillä joka paikassa on kamalia luukkuja tai 5 tähden hotelleja kaikilla herkuilla. Ja joka paikasta löytyy nähtävää ja koettavaa jos vaan haluaa pepun nostaa ylös aurinkotuolista ja jos ei halua niin sekin on ok.

Toisen loma on jonkun muun kauhistus mutta en kyllä ymmärrä tätä "mun loma on parempi kun sun loma"-juttua!

Vierailija
10/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei wt perheillä ole varaa matkustaa visulahtea pidemmälle!

Vierailija
11/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Se on pikemminkin Turkki.

Vierailija
12/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki on oikeasti, koska se on halpa kohde toisin kuin Kreikka, ei wt-perheillä ole varaa edes lentää Kreikkaan. Vähän kuin brittien Ibizan matkat on suomipoikien Turkin lomat. Vatsatautiepidemioita, rahat ja passit varastettu jne. ei näitä juttuja ole lehdissä Kreikasta, Turkista tuli vasta pari päivää sitten edellinen ilouutinen.

Vierailija
13/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin juuri Kreikassa ja saman saaren rantaan pysäköi brittikuninkaallisten paatti... mutta nekin on varmaan wt?

Vierailija
14/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, mä pystyn ruksaamaan wt-kortin tämän kalenterivuoden kohdalta sekä Kreikan että Turkin osalta! Molemmat valinnat tein sen perusteella että lapsiperheelle matka tuli suht edulliseksi, ja aurinko on silti taattu. Kieltämättä en ole näistä hakenut kulttuurimatkoja.

Vierailija
15/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka väittää Kreikkaa wt:ksi, on itse wt. Kreikassa katos on niun paljon muutakin kun Rodos ja Hania.

Vierailija
16/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodos ja Hania ovat ihan mukavia kaupunkeja, ympäristö täynnä historiaa. Sääli niitä, jotka eivät voi siellä käydä, kun pitää koko ajan esittää hienoa.

Vierailija
17/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa on monenlaisia kohteita. Meille valitsemamme Turkin kohteet ovat sopineet, vaikka muuallakin on käyty. Oma linja on pidetty kaikkialla ja se ei nyt ihan white trashiksi taivu parhaalla tahdollakaan.

Vierailija
18/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:45"]

Turkissa on monenlaisia kohteita. Meille valitsemamme Turkin kohteet ovat sopineet, vaikka muuallakin on käyty. Oma linja on pidetty kaikkialla ja se ei nyt ihan white trashiksi taivu parhaalla tahdollakaan.

[/quote]

Niin, ja Kreikka on tarjonnut hienoja elämyksiä myös. Kuten myös Italia, Espanja jne.

Vierailija
19/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

munsta tuntuu, että wt sana on kärsinyt inflaation ja kukaan ei enää tiedä mitä se tarkoittaa? Mikään matkakohde ei ole huono. Se on vaan mukavaa kun ihmiset poistuu kotoansa joskus.

Ja mitä "wt":tä on vierailla Akropoliksessa tai Partheonin temppelissä? Kreikka on yksi merkittävimmistä maista joka on muokannut eurooppalaista kulttuuria.

Vierailija
20/20 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin Rodoksella, varmasti on sitten eniten wt-kohde koko Kreikassa ja meillä oli todella kiva loma. En tiennyt olevani wt, mutta näköjään kuulutaan siihen kastiin. Mitäpä tuosta, elämä on kivaa näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi