OKV kokkaa :D
No just, itsetehtyjä "ranskalaisia" uunipellillä. Olipa uusi ja haastava resepti! Voi myötähäpeä, olisko pikkasta lukijoiden aliarviointia.
Kommentit (14)
Näyttää vähän kouluruualta. Mutta mikäs siinä, jos tykkää. :)
3 lihaliemikuutiota 2 litran keittoon? Mun makuun olis liian suolaista.
Itse en ollut kuullutkaan valmiina myytävästä perunakeittojuureksista, joten minulle postaus oli hyödyllinen. Olen paljoon parempi kokki kuin Miia, en silti hauku tai naura ihmisille jotka eivät osaa ruokaa laittaa. Bloggaajalla on innostusta opetella kokkaamaan, jostainhan sekin on aloitettava. Itse tulin äidiksi jo 19v joten kotiruoan valmistaminen on kuulunut normaaliin arkeen yli 10v. Miia ymmärtääkseni on ennen äitiyttään syönyt paljon ulkona eikä ole ruoanlaitosta ennen välittänyt.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:58"]
Mitäs se nyt raastaa? Muikkuja vai possumunkkeja?
[/quote]
Kirjolohta? :DDD
Hirveää lukea näitä ketjuja. Mistä näitä koulukiusaajia riittää ? Kyllä voi nainen olla naiselle susi.
Ajankohtainen resepti, kenenpä kesäherkku ei olisi vanhat perunat.
Mitäs se nyt raastaa? Muikkuja vai possumunkkeja?
Oisin niin odottanut ahvenfileitä ja riisiä valkokastikkeella ja jälkkäriksi valkosuklaamousse kermavaahdolla. Ruokajuomaksi maitoa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:46"]
Oisin niin odottanut ahvenfileitä ja riisiä valkokastikkeella ja jälkkäriksi valkosuklaamousse kermavaahdolla. Ruokajuomaksi maitoa.
[/quote]
Ja väripilkkuna yksi ruohosipulin korsi suoraan uashahamahamama-pussukasta.
Tai että annokseen tulisi vähän kontrastia mustapippurista, mutta vaikutelma olikin turhan rouhea.
Voisin antaa teille teevedenkeittoreseptin. Se on tosi kätevä ja helppo, veden voi myöhemminkin lämmittää mikrossa. Namskis, hih!
Terveellinen jauhelihakeitto-ohjehan sieltä tupsahti. Jos ei ole mikään keittiöihme niin miksi ihmeessä postata tuollaisia ohjeita?