Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksijat hoi, mites tämän päivän lenkki?

Vierailija
16.07.2021 |

Tehty on, aikaisin aamulla n.10km.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepopäivä

Vierailija
2/20 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli lepopäivä. Kävin klo 5 viiden kilsan kävelyllä. Huomenna vauhtikestävyysvedot. Pitää varmaan lähteä neljältä, jotta tarkenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta lenkille. Täällä ainakin nyt viileämpää ja pystyy taas kunnolla juoksemaan päivälläkin.

Vierailija
4/20 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja rauhallinen 4km. Ei ole kehumista mutta toipilaana täytyy ottaa rauhallisesti ja uudelleenrakentaa juoksukunto kärsivällisesti ettei riko jalkojaan uudestaan.

Vierailija
5/20 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oj, tulen vaan ketjuun fiilistelemään. Itsellä helteen takia juoksu on tauolla ja sen ajan pidän kuntoa yllä crosstrainerilla sisällä viilennyslaitteen puhaltaessa. Normaalisti 7-13 kilsan lenkki aina arkisin.

En malta odottaa että ilmat viilenee ja pääsee taas metsäpoluille juoksemaan 😊

Hienoa, että joku jaksaa myös helteellä!

Vierailija
6/20 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölkkäiltiin koiran kanssa rantaan. Koira kahlasi, minä uin. Paluumatkalla pötköteltiin nurmikolla. Täällä on tänään vielä lämmin.

Vierailija
7/20 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikoin.

Vierailija
8/20 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden kohta lenkille. Täällä ainakin nyt viileämpää ja pystyy taas kunnolla juoksemaan päivälläkin.

Sama. Täällä myös viileämpää, joten hyvin voi juosta jo alkuillasta. 9 km odottaa.

Vierailija
9/20 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden varmaan klo 22 8 kilsan hitaalle lenkille. En _yhtään_ tykkää kuumasta ja vietän kesääni ilmalämpöpumpun alla. En halua mennä tuonne kuumuuteen urheilemaan. Ratsastushommissa olen saanut ihan tarpeeksi huhkia helteessä elämäni aikana niin ei enää kiitos.

Vierailija
10/20 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulenkki klo 5-6, 12 km kiva vauhtilenkki.

Vierailija
11/20 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla n. 7km lenkin. Ihan hyvin meni, mutta piti pitää taukoja välissä kun tuli tosi kuuma.

Vierailija
12/20 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli lihaskuntotreeni. Huomenna aamulla taas juoksemaan.

Missä menee raja, että otatte suolaa lenkille? Itse olen mennyt pelkällä vedellä, mutta jatkuva migreeni vaivaa helteellä. Olen miettinyt, että tekisin itse urheilujuomaa, mutta hampaillehan se on myrkkyä, kun  on jatkuva happohyökkäys. Mutta ehkä se merisuolarae voisi olla paikallaan.

Vierailija
13/20 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla neljä kilsaa märkä paita päällä. Ihan hauska pieni lenkki oli, eikä mitenkään tuskaisen kuuma.

Vierailija
14/20 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä juosta kuntosalilla.

Vierailija
15/20 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla myöhään tai aamulla aikaisin tai vaikka yöllä onnistuu.

Vierailija
16/20 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin alottaa juoksemisen kotona, sisällä. Silleen paikallaan siis, mulla ei ole juoksumattoa. Harrastaako joku muukin tämmöistä? Mulla on vaikeuksia juosta ulkona ja haluan juosta, tuntuu että tämä on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
17/20 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin alottaa juoksemisen kotona, sisällä. Silleen paikallaan siis, mulla ei ole juoksumattoa. Harrastaako joku muukin tämmöistä? Mulla on vaikeuksia juosta ulkona ja haluan juosta, tuntuu että tämä on ainoa vaihtoehto.

Miks sulla on vaikeuksia juosta ulkona??

Vierailija
18/20 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lenkkiä tänään vaikka eilen jo oli lepopäivä.

Olen ollut eilisestä asti mahataudissa joka vei voimat niin etten todellakaan jaksa. Yökin meni katkonaisilla unilla vessassa juoksun takia.

Toivon että huomenna jo on parempi, nyt ainakin vatsa rauhoittunut vaikka huono olo edelleen.

Harmittaa kamalasti vaikka ei saisi tällaista stressata. Kuitenkin kun rutiini on 10 kilometriä maastossa, poluilla ja rannalla kuutena päivänä viikossa yksi lepopäivä. Ollut jo vuosia.

Täytin syksyllä 61, nainen, ja kuntoni on loistava sanoi fysioterapeutti kun olin kuntotestissä.

Juoksu on ihanaa, se tunne kun suorastaan liitää, euforinen olo!

Vierailija
19/20 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lenkkiä tänään vaikka eilen jo oli lepopäivä.

Olen ollut eilisestä asti mahataudissa joka vei voimat niin etten todellakaan jaksa. Yökin meni katkonaisilla unilla vessassa juoksun takia.

Toivon että huomenna jo on parempi, nyt ainakin vatsa rauhoittunut vaikka huono olo edelleen.

Harmittaa kamalasti vaikka ei saisi tällaista stressata. Kuitenkin kun rutiini on 10 kilometriä maastossa, poluilla ja rannalla kuutena päivänä viikossa yksi lepopäivä. Ollut jo vuosia.

Täytin syksyllä 61, nainen, ja kuntoni on loistava sanoi fysioterapeutti kun olin kuntotestissä.

Juoksu on ihanaa, se tunne kun suorastaan liitää, euforinen olo!

Selvästi liikaa tuonikäiselle naiselle. 

Vierailija
20/20 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sulla on vaikeuksia juosta ulkona??

Vatsavaivojen takia. Mutta enää en anna sen häiritä, juoksen sisällä ja käyn kävelylenkeillä ulkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän