Miten saatte siivelliset terveyssiteet irti ilman väkivaltaa?
Todella paljon ärsyttää, kun siivelliset terveyssiteet tarttuvat siivistään niin tiukasti toisiinsa, ettei niitä meinaa saada alushousuista irti ilman väkivaltaa. Parhaassa tapauksessa saa verisen siteen naamalleen, kun repii raivolla ja lopulta saa sen irti ihanan lennokkaasti :-) Onko jollain jotain niksiä, käytättekö saksia tmv.?
Kommentit (7)
älä pistä niitä siivekkeitä toisiinsa kiinni vaan pikkuhousuihin kankaaseen
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 15:37"]Vedän housut kinttuuni ja avaan ikkunan, niin ne lepattavat vapauteen
[/quote]
:DDDDDD AI JUMALAUTA
anteeks
Niin, niitä siipiä ei tosiaan ole tarkoitus liimata toisiinsa... Itse avaan ensin siivekkeet ja sitten vedän siteen irti. Ei tarvitse käyttää voimaa.
O_o Mulla ne ei oo koskaan edes ylettynyt koskettamaan toisiaan. Käytä menkkojen aikaan jotain muita housuja kuin stringejä
Minä ainakin revin kovaa kunnes irtoaa, en ole onneksi naamalleni onnistunut sitä lentävää sidettä saamaan :D
Yritän laittaa siteen niin, etteivät siivekkeet tartu pikkareiden alla toisiinsa, vaan vain siihen kankaseen. Kyllä se lähtee. Lisäksi käytän harvoin pelkkää sidettä, kun vuoto on runsasta, yleensä kuukuppia kaverina ja sidettä vain kovimpina vuotopäivinä varmuudeksi.
Vedän housut kinttuuni ja avaan ikkunan, niin ne lepattavat vapauteen