Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä äärimmäisen lihava tai äärimmäisen laiha

Vierailija
16.07.2021 |

Onko sulle ikinä käynyt niin, että alussa luulet miehen olevan rakastunut suhun, mutta sitten paljastuukin, että miehellä on fetissi mikä kohdistuu nimenomaan sun kroppaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on äärimmäisen lihava/laiha?

Vierailija
2/5 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli helpommin sanottuna pointti on siinä oletko koskaan törmännyt läskifetistiin tai anoreksiafetistiin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen lihava on omasta mielestä yli BMI 45 ja äärimmäisen laiha alle BMI 16. Mutta ei haittaa vaikka olisi vähän alle/yli noi.

Ap

Vierailija
4/5 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kun olin aikuisiällä (20 - 35 v) todella laiha, painoindeksi 16 ja risat, niin törmäsin noihin laihuuden ihannoijiin jatkuvasti. Luulin tyhmänä, että olisin kiinnostava ihmisenä, mutta tiettyjä miehiä kiinnosti vain seksin harrastaminen mahdollisimman laihan naisen kanssa. Kuulin heiltä mm. tällaisia kommentteja: "Mitä laihempi, sen parempi." tai "Koskaan ei voi olla liian laiha." ja "Inhoan läskiä."

Pahimmilla tapauksilla oli normaalipainoinen vaimo kotona ja olivat perässäni vain koska olin läskitön.

Nykyään olen normaalipainoinen, painoindeksi 20 ja onnellisessa parisuhteessa normaalin miehen kanssa.

Vierailija
5/5 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen lihava on omasta mielestä yli BMI 45 ja äärimmäisen laiha alle BMI 16. Mutta ei haittaa vaikka olisi vähän alle/yli noi.

Ap

Ei noin laihoja löydy hengissä. Olen ollut lähellä eli 16,4, mutta se ei kiinnostanut miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi