Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ymmärtääköhän tyhmät olevansa tyhmiä??

Vierailija
21.07.2014 |

Esim tuo jankkaaja joka kyselee paljonko tuloista lähtee veroprossan lisäksi. . Tai kaikki ne naiset joiden mies 'yllättäen' muuttuu lasten syntymän jälkeen urpoksi. Tai ne 'tapasin varatun miehen ja se väittää että rakastaa vain minua ja vannoo jättävänsä vaimonsa' naiset.

Ymmärtääköhän nämä ihmiset etteivät ole sieltä fiksuimmasta päästä..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tätä ajatelmaa:

"When you are dead, you don't know that you are dead. It is difficult only for the others. It is the same when you are stupid."

Vierailija
2/15 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä ainakin huomaan ja pidän itseäni älykkäämpinä joitakin ihmisiä. Esimerkiksi isääni, en tunne ketään niin älykästä. Joten ainakin häneen verrattuna olen tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ymmärrä. Siksi he ovatkin onnellisia sellaisina kuin ovat.

Vierailija
4/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät kyselee...

Vierailija
5/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö sinä, ap, että esimerkkisi tyhmästä ihmisestä olivat ... niin juuri, perin tyhmiä?

Vierailija
6/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:52"]Ymmärrätkö sinä, ap, että esimerkkisi tyhmästä ihmisestä olivat ... niin juuri, perin tyhmiä?

[/quote]

Ilkeys ei ole typeryyttä. Se on vain ilkeyttä.

Vierailija
7/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Ihminen pystyy luotettavasti jakamaan toiset kahteen ryhmään 1) Itseä vähemmän älykkäät 2) Vähintään yhtä älykkäät, kuin mitä itse on ja sitä älykkäämmät. Itseään älykkäämpiä on hyvin vaikea tunnistaa, ja enimmäkseen ihmiset pitävät heitä yhtä älykkäinä kuin mitä itse ovat. Useimmat pitätävät itseään vähintään keskimääräisen älykkäänä, koska eivät tunnista suurempaa äylykkyttä ympäristössään.

Jos et usko, niin kokeile juoda viinaa. Kännissä pystyy helposti sanomaan onko joku enemmän kännissä kuin mitä itse on, mutta on vaikea sanoa onko toinen yhtä kännissä vai vähemmän kännissä, kuin mitä itse on.

Vierailija
8/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ap:kaan selvästi huomaa?

Vierailija
9/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:54"]

Tuskin. Ihminen pystyy luotettavasti jakamaan toiset kahteen ryhmään 1) Itseä vähemmän älykkäät 2) Vähintään yhtä älykkäät, kuin mitä itse on ja sitä älykkäämmät. Itseään älykkäämpiä on hyvin vaikea tunnistaa, ja enimmäkseen ihmiset pitävät heitä yhtä älykkäinä kuin mitä itse ovat. Useimmat pitätävät itseään vähintään keskimääräisen älykkäänä, koska eivät tunnista suurempaa äylykkyttä ympäristössään.

Jos et usko, niin kokeile juoda viinaa. Kännissä pystyy helposti sanomaan onko joku enemmän kännissä kuin mitä itse on, mutta on vaikea sanoa onko toinen yhtä kännissä vai vähemmän kännissä, kuin mitä itse on.

[/quote]

Tää oli hyvä :)

Vierailija
10/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on yleensä vähän lahjakkaamman merkki, kun ei ole ehdottomia totuuksia, vaan epävarmuutta.

Vierailija
11/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni näen joka päivä näitä jotka pitävät itseään fiksumpana kuin minua. Tulee tätä tytöttelyä ja "kannattasko sunkin kouluttautua, kyllä me akateemiset plää plää pläää"

t. Kassatäti, kauppatieteen maisteri.

Vierailija
12/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä. Siksi kyselenkin aina itseäni viisaammilta.

Vierailija
13/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan todellinen ilmiö, että kun miehessä käynnistyy isyysohjelma, hän saattaa apinoida äkkiä sukunsa miesmallin, vaikka siihen asti on nuoruuden irtiotossaan kapinoinut sitä vastaan. Kaikki miehen äkkimuutoksesta valittajat eivät ole tyhmiä ollenkaan, mutta jokainen taitaa olla syvästi järkyttynyt.

Vierailija
14/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan mun mies ei ymmärtänyt.. Päin vastoin, luuli itse olevansa älykkäämpi ja sivistyneempi kuin muut, koska ei ymmärtänyt muiden juttuja, vitsejä, kysymyksiä. Ei kyennyt small talkiin, ei ymmärtänyt tilannekomiikkaa, sarkastisia heittoja, vertauskuvia. Luuli itseään ylivertaiseksi ja halveksui muita.

Tippui kyllä aika korkealta ja kovaa kun yks päivä tajusi tilanteen ja totuuden, hyvä ettei sillalta hypännyt.

Vierailija
15/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:31"]Ainakaan mun mies ei ymmärtänyt.. Päin vastoin, luuli itse olevansa älykkäämpi ja sivistyneempi kuin muut, koska ei ymmärtänyt muiden juttuja, vitsejä, kysymyksiä. Ei kyennyt small talkiin, ei ymmärtänyt tilannekomiikkaa, sarkastisia heittoja, vertauskuvia. Luuli itseään ylivertaiseksi ja halveksui muita.

Tippui kyllä aika korkealta ja kovaa kun yks päivä tajusi tilanteen ja totuuden, hyvä ettei sillalta hypännyt.

[/quote]

Kuulostaa exältäni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi