3 veen lahja?
Olin todella yllättynyt ja ihmeissäni kun kaverin lapsi sai 3 vee lahjaksi NUPPIPALAPELIN! Siis eikö sellaiset ole pienten juttuja? Meillä joskus vuotiaana sellaisten kanssa touhuttiin. Mä olisin kyllä loukkaantunut jos mun muksu saisi jotain vastaavaa.. No mutta mitä pitäisi tuon ikäiselle hankkia kun itse ajattelin jotain pikkulegoja..?
Kommentit (5)
No ei pikkulegoja vielä kolmevuotiaalle, dubloja ennemmin. Ei kyllä nuppipalapeliäkään. Joku sellainen helpohko palapeli, jossa on isot palat lienee hyvä tuon ikäiselle. Toki riippuu lapsestakin, eräs lähipiirin kolmevuotias tekee hienosti jo usean kymmenen palan palapeliä, mutta oma melkein kolmevuotias tekee vain nuppipalapelejä, ei riitä kiinnostus hänellä.
Pikkulegot on hyvä lahja, esim. joku niistä 2-5 v. sarjoista. Muita mitä tuli mieleen: keppihevonen, joku mieleinen kirja, muovailuvaha, sormivärit, käsinukke. Sen mukaan, onko lapsi poika vai tyttö, niin voi ostaa vaikka jonkin leikiauton, nukenrattaat tms.
Kiitosvastauksista jotka olivatkin asiallisia toisin kuin aloituksen alapeukut :) Tarkoitukseni ei ollut olla ilkeä.
up