Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kukaan yksinasuva etätyötä tekevä ottaisi koronarokotteen?

Vierailija
16.07.2021 |

Jos ei ole sosiaalinen, niin riski tartunnan saamiselle ja sen välittämiselle on pienenpieni

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia en ole vielä ottanut, koska teen etätöitä ja  tilaan ruuat kotiinkuljetuksena. Tuossa vieressä on tosi hyvät lenkkeilymaastot, jossa tulee lenkkeiltyä koiran kanssa 2-3 tuntia päivässä. Olin tosi tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen. Harkitsen rokotusta, jos sille tulee tarvetta jossain vaiheessa. 

Vierailija
2/5 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan silti matkustaa ja käydä erilaisissa tilaisuuksissa. Ei se tarkoita että ei ole elämää vaikka tekisikin etätöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. siksi, että yksin en ainakaan haluaisi koronaa sairastaa, saatikaan long-covidia. Taloudellisesti ottaisi takkiin myös mahdolliset jälkioireet.

Lisäksi uskoisin, että monilla on perheenjäseniä, tuttuja ym., joita lienee kiva nähdä. Tuskin myöskään hamaan tappiin asti saat tehdä pelkästään etätöitä, jos muut on rokotettu.

Vierailija
4/5 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, minäkin etätyötä tekevä yksineläjä käyn silloin tällöin asuntoni ulkopuolella.

Vierailija
5/5 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia en ole vielä ottanut, koska teen etätöitä ja  tilaan ruuat kotiinkuljetuksena. Tuossa vieressä on tosi hyvät lenkkeilymaastot, jossa tulee lenkkeiltyä koiran kanssa 2-3 tuntia päivässä. Olin tosi tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen. Harkitsen rokotusta, jos sille tulee tarvetta jossain vaiheessa. 

Lisään vielä, että olen entinen himomatkaaja, joka on nähnyt niin monet maat, että nyt tuntuu mukavalta olla vaan kotosalla.  En muutenkaan tykkää käydä ravintoloissa tai baareissa, joten eipä tähän elämään ole tullut muuta muutosta kuin en enää matkusta. Ystäviä kyllä tapaan erityisesti ulkoilun merkeissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi