Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten introvertit voi käyttää julkista liikennettä?

Vierailija
16.07.2021 |

Erittäin epämukavaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomat ihmiset, joiden kanssa ei ole oikeassa vuorovaikutuksessa, eivät vie energiaa lainkaan. Minusta on päinvastoin ollut mukavaa viettää aikaa suurkaupungeissa ja kun muutin pienehköltä paikkakunnalta isolle, olen tuntenut täällä oloni paljon  turvallisemmaksi ja anonyymimmäksi. Juttelu, kuulumisten vaihto, mielialojen seuraaminen ja vastaava on sitä, mikä vie introvertiltä energiaa. 

Vierailija
2/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti voin käyttää, siellähän vaan istutaan yksin ja ainoa kanssakäyminen on kun tervehtii kuskia/konduktööriä ja näyttää lipun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei sitten liity introverttiyteen. Olisiko joku sosiaalisten tilanteiden pelko tmv.

Ap

Vierailija
4/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ei sitten liity introverttiyteen. Olisiko joku sosiaalisten tilanteiden pelko tmv.

Ap

Joo, ei liity introverttiyteen tuo.

Vierailija
5/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä paikallisbussi sopii nimenomaan introverteille, koska olen itse melkein ainoa matkustaja näissä. Kaikki muut autoilee.

Vierailija
6/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh... no eipä noissa julkisissa pahemmin kommunikoida muiden kanssamatkustajien kanssa

Vierailija
7/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit voivat olla ihan sosiaalisiakin ja viihtyä ihmisten seurassa, ei muiden ihmistem pelkääminen liity introverttiuteen mitenkään :D pointti on se, että introvertti väsyy sosiaalisista kontakteista ja tarvitsee omaa aikaa latautuakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi