Mikä päivässäsi oli hyvää?
Jotain positiivista kehiin.
Minulla oli todella rentouttava yövuoron jälkeinen päivä, kirjoja ja kahvia, hyvää ruokaa. Lisäksi huomenna (tänään) vapaapäivä :)
Kommentit (11)
Sain halata oikein kovasti poikaa ja tämän tyttöystävää, kun saattelin heitä kotimatkalle. Tutustuin juuri tulevaan miniääni, toivon! He kertoivat muuttavansa yhteen ja se tuntuu minustakin oikealta ja hyvältä ajatukselta. Ovat niin samanlaisia ja niin hellyttävää rakastuneita.
Sain käytyä pikkumuksujen kanssa uimarannalla, vaikka reissu oli raskas. Kiva ettei päivä mennyt sisällä, vaikka helle oli kolmessakympissä.
Sain sanottua kerrankin aidosti mielipiteeni vaikeassa tilanteessa. Pystyin asettamaan OMAN rajani, jonka yli ei saa tulla. En siedä enää mitä tahansa. Kuulostaa varmaan hölmöltä monen korviin, mutta oli minulle poikkeuksellinen voitto.
Ja vielä pieni juttu: jääkaapissa on kanttarelleja odottamassa. Teen niistä ihanan aamupalan!
Sain vihdoin pestyä parvekelasit ja vietin aikaa rakkaiden kanssa. Näin myös hyvää unta illalla!
Sain tehtyä pari hommaa pois tieltä joita olen lykännyt, nyt ei tarvi niitä huomenna tehdä. Huomenna laitan kaiken valmiiksi, ja seuraavana aamuna lähdetään perheen kanssa vuosittaiselle kesälomareissulle, sitä on odotettu koko vuosi :)
Olin pitkästä aikaa yhteydessä hyvään ystävääni :)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 02:49"]Sain halata oikein kovasti poikaa ja tämän tyttöystävää, kun saattelin heitä kotimatkalle. Tutustuin juuri tulevaan miniääni, toivon! He kertoivat muuttavansa yhteen ja se tuntuu minustakin oikealta ja hyvältä ajatukselta. Ovat niin samanlaisia ja niin hellyttävää rakastuneita.
Sain käytyä pikkumuksujen kanssa uimarannalla, vaikka reissu oli raskas. Kiva ettei päivä mennyt sisällä, vaikka helle oli kolmessakympissä.
Sain sanottua kerrankin aidosti mielipiteeni vaikeassa tilanteessa. Pystyin asettamaan OMAN rajani, jonka yli ei saa tulla. En siedä enää mitä tahansa. Kuulostaa varmaan hölmöltä monen korviin, mutta oli minulle poikkeuksellinen voitto.
Ja vielä pieni juttu: jääkaapissa on kanttarelleja odottamassa. Teen niistä ihanan aamupalan!
[/quote]
tiedän, miten vaikeaa on asettaa raja ja sanoa "ei"! peukut sinulle :) ps. Olisit varmasti ihana anoppi!
-ap
Siivosin kodin melkein kokonaan, tein hyvää ruokaa, kävin kahden ystävän kanssa tanssilavalla viettämässä iltaa.
Ihana ketju! :) mulla menny viimeaikoina aika huonosti ja nukkumaan käyminen on hankalaa kun ajatukset pyörii päässä, mutta nyt sain taas muuta ajteltavaa ja muistelempas kaikkia päivän hyviä tapahtumia! :)
Jumalan armo ja rakkaus oli parasta päivässä.
Rahuli piristää mieltä, (vaikka pa olenkin).
Ihanat pienet hiirulaiset kotiutuivat. :)
Mitä hyvää tämä päivä tuo tullessaan? Minä odotan eniten nukkumaan pääsemistä, yö jäi todella huonoksi ja olen ihan tööt. Näin ollen tämän päivän paras anti on varmaankin tehdä huomisesta parempi päivä.
Kiitti muuten... Minäkin toivon, että kasvan kelvolliseksi anopiksi :D
Eli kertokaa tekin jotain kivaa! :) -ap