Julia Robertsin 16-vuotias tytär on oikein kaunis ja kunnollinen. Ei mikään pissis, vaan luonnonkaunis
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ihan isänsä näköinen.
No ei ole. Ei ole oikein perinyt kummaltakaan kasvojen piirteitään.
Katsokaas isän naamaa kunnolla ja mittasuhteita?
Ei ole yhtään samoja piirteitä.
Juu, ei muistuta kumpaakaan vanhempaa.
Silmien seutu on minulle tärkein mittari kummalta lapsi näyttää, tolla tytöllä ei ole isänsä eikä äitinsä silmät.
Laittakaapa kuvahakuun, saatte vähän uutta näkökulmaa tuohon "kenen näköinen" vouhotukseen.
Ai että kun muistui mieleen kuinka minuakin teini-ikäisenä keski-ikäiset haukkuivat anorektikoksi, luuviuluksi, liian laihaksi yms. Olin kohteliaasti hiljaa, ja mietin vaan, että eivät ole matamit käyneet koskaan tanssitunnilla nuorena, koska siellä näkee oikeasti laihoja tyttöjä. Minä olin aivan tavallinen, oli mahaakin jne. Toisekseen, meikin vahvuus, tukan väri tai vaatetus ei ole missään tekemisissä "kunnollisuuden" kanssa. Moni pahimmista röökimuijakoviksista minun koulussani oli "kilttejä ysin tyttöjä", ja ne pahat huonoilla teillä olleet (eli joilla oli värjätyt hiukset ja vahvat meikit) olivatkin täysin päihteettömiä, osa uskovaisiakin yms.
Nyt kun olen keski-ikäinen itse, ei tulisi mieleenkään haukkua nuorten ulkonäköä. Enkä ole lihonut, vaikka minulle niin vannottiin, että kyllä ne kilot vaan kertyy. Vaan kun eivät kertyneetkään!
Eiko teista huuhkajista kukaan ole ollut 16-vuotias luuviulu, siina iassahan kaikki raajatkin kasvaa vahan omaa tahtiaan. Itse soin kuin hevonen mutta painoa ei vaan tullut ja olisin kuollut hapeasta jos olisi pakotettu johonkin paljastavaan asuun.
Kylla Julian tytar tietaa mita julkisuus tuo tullessaan.