Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tehnyt jotain anteeksiantamatonta?

Vierailija
16.07.2021 |

Miltä tuntuu? Oletko parantanut tapasi? Oletko kärsinyt teostasi?

Minä tein anteeksiantamattoman teon kymmenen vuotta sitten. Sain ehtoollista eläinsuojelurikoksesta. Tämä teko vaivaa minua vieläkin päivittäin, en pääse yli siitä. Muita. rikoksia en ole koskaan tehnyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sattumalta myös eläinsuojelurikoksen. Se tapahtui lapsuudessani ja siitä on niin pitkä aika, etten voi "sovittaa" sitä millään, joten nyt vain kärsin päivittäin tekoni takia. 

Vierailija
2/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen loukannut itseäni, ja suren loppuelämäni. En pitänyt itsestäni huolta. Annoin muitten käyttää hyväksi itseäni, luulin, että niin kuuluu tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon voi saada anteeksi : )

Vierailija
4/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsuin miestäni kaljamahaksi ja mätähampaaksi, kun hän vainosi minua.

Kyllä kadun, että ajoi minut tuohon pisteeseen

Vierailija
5/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mennä kännissä sänkyyn parhaan ystäväni miehen kanssa. Tavattiin miehen kanssa sattumalta baarissa, hän oli oman kaveriporukkansa kanssa ja minä omani. Ystäväni ei ollut paikalla.

Päädyttiin lähtemään samalla kyydillä koteihimme, kun asumme samalla suunnalla. Mies tulikin käymään vielä vessassa kotonani, jonka jälkeen jotenkin ajauduttiin suuteloimaan ja riisuutumaan. Onneksi, luojan kiitos onneksi mulla alkoi yhtäkkiä ajatus pelaamaan siinä humalatilassa, ja stoppasin menon ennenkuin sänkyyn asti päädyttiin. Sovittiin miehen kanssa, että ystävälle ei puhuta tästä ikinä, ei ikinä.

Tuosta aikaa jo vuosia, ja ystäväni on eronnut tuon miehen kanssa, mutta en silti kerro ikinä tuosta illasta. Se ei merkinnyt mitään kummallekaan, molempia hävetti ja hävettää ihan vietävästi ja aina kun juttu muistuu mieleen saan pahoinvoinnin.

Ei tarvii ystävän kärsiä tuosta, riittää että me kaksi ääliötä käristään omantunnon tuskien kanssa. Enkä aijo helpottaa oloani ystäväni kustannuksella.

Vierailija
6/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen, ehkä en, riippuu kunkin omasta henkilökohtaisesta moraalikäsityksestä, että mikä on anteeksiantamatonta ja mikä ei. Mutta mennyttä ei voi muuttaa, sitä on turha jäädä murehtimaan.

Vierailija
7/7 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei mitään anteeksiantamatonta mutta asioita joita kadun vaikka en kiinni jäänytkään. Pettäminen, varastaminen, kokeessa huijaaminen, kiusaaminen.