Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun narskulla menee maine

Vierailija
16.07.2021 |

Tunnetko ketään narskua, joka menetti maineensa oman narskuilun johdosta niin, että se vaikeuttaa ja hankaloittaa elämistä? Itse tiedän tällaisen tapauksen. Kaikki kääntyi narskua itsseään vastaan vaikka niin ei ollut tarkoitus. Nyt on vaikea kuvitella, että kukaan palkkaisi töihin kun on se maine. Kuka haluaa sekoittajan riveihinsä tieten tahtoen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista pysytään kaukana.

Vierailija
22/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma is bitch.

Karman alkuperäinen tarkoitus on todeta, että "näin tapahtui". Länsimaissa se kääntyi tähän ilkeään ja vihamieliseen muotoon, "näin tapahtui, koska menneisyytesi teot".

Jos jotain olen huomannut, niin on se että sen minkä teet toiselle ihmislle tulee jossain elämän vaiheessa sulle takaisin. Sellainen karma on, itsekin sellaiseen syyllistyneenä eli halveksin yhden ihmisen ominaispiirteitä, meni aikaa ja elämäntapahtumat johtivat siihen että mulle tuli näitä samoja piirteitä kuin halveksimassani ihmisessä. Karma.

Eli kun nasse halveksii esim. uhrinsa syrjäytyneisyyttä ja hiljaista olemusta, huomaa ennen pitkää itse omien toimiensa seurauksena ajautuneensa samaan tilaan kun kukaan ei halua olla tekemisissä?

Heillä on aina hovi ympärillään. Ovat sen verran karismaattisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma is bitch.

Karman alkuperäinen tarkoitus on todeta, että "näin tapahtui". Länsimaissa se kääntyi tähän ilkeään ja vihamieliseen muotoon, "näin tapahtui, koska menneisyytesi teot".

Jos jotain olen huomannut, niin on se että sen minkä teet toiselle ihmislle tulee jossain elämän vaiheessa sulle takaisin. Sellainen karma on, itsekin sellaiseen syyllistyneenä eli halveksin yhden ihmisen ominaispiirteitä, meni aikaa ja elämäntapahtumat johtivat siihen että mulle tuli näitä samoja piirteitä kuin halveksimassani ihmisessä. Karma.

Eli kun nasse halveksii esim. uhrinsa syrjäytyneisyyttä ja hiljaista olemusta, huomaa ennen pitkää itse omien toimiensa seurauksena ajautuneensa samaan tilaan kun kukaan ei halua olla tekemisissä?

Ei hovi uhraa itseään narskun takia. Jos uhkana on heidänkin maineen menetys.

Vierailija
24/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken hän narskuttelee ennen kuin keksii jotain uutta entistä tuhoavampaa.

Vierailija
25/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma is bitch.

Hovi koostuu heikoista ihmisistä. Jos huomaavat että narskulla alkaa menemään huonosti, kääntyy kelkka äkkiä. Se siitä.uskollisuudesta.

Vierailija
26/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma is bitch.

Narskut ovat yleensä menestyneitä. Harva tunnistaa narskun narskuksi.

Vierailija
27/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma is bitch.

Narskun suuruuskuvitelmia.

Vierailija
28/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta vain ilkeästä kiusaajasta joka pilasi muiden maineita kuvitellen että juuri hän on pätevä diagnosoimaan muita ties miksi.

Ja hänestä hän ei itse tehnyt mitään, vaikka hän oli itse se narsisti. Yök mitä ihmisiä!

Aina kun muiden maineen pilaaminen ja sillä fiilistely tulee puheeksi on kyse todella sairaasta ihmisestä.

Miten sinäkään ap et tätä tajua??

Vierailija
29/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs narsku alkoi käyttää toista etunimeään, kun alkoi olla liikaa perässä hänen etsijöitään, joita oli huijannut.

Taktiikkana hänellä on toimia kunkin ihmisen kanssa yksitellen, ei tapaa ryhmissä muita kuin vaarattomia tapauksia.

Tietysti kaikki on salaperäistä. Asunto-osoite ja puhelin salainen, netistä ei löydy mitään hänen nimellään...

Vierailija
30/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pahan tappas?

Karmaa ja muuta odotellessa omalle vanhemmalle Pilannut monta elämää ja edelleen vaikka ikä kohta 70v

Vierailija
31/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Somen suurin ongelma on se, että ihmiset alkavat jaella diagnooseja huonoilla tiedoillaan. Se, että joku ihminen on jonkun toisen/joidenkin toisten mielestä hankala ei välttämättä lainkaan merkitse sitä, että tuo ihminen narsisti. Persoonat ei vain sovi yhteen / ei osata (sen vuoksi) kommunikoida. Jos joku jää odottamaan olettamansa narsistin laskukiitoa, niin yleensä vain tuhlaa aikaa, tai voisi ajatella, että vain narsisti jää sellaista odottamaan, "terveet" jatkavat eteenpäin ja jättävät sen potentiaalisen narsistin elämään omaa elämäänsä.

Oliko ap, joka tuolla yhteen viestiin kirjoitti, että väittämänsä narsisti on yksin, tahtoisin kysyä sinulta, mistä sen tiedät?

minulla esimerkiksi on maine omassa lähiympäristössäni, että olen yksin/yksinäinen, mutta se ei pidä paikkaansa. Olen tietoisesti tehnyt rajanvedon siihen etten anna naapureideni tietää mitään yksityiselämästäni, koska olen huomannut, että täällä on paljon ns. juoruämmiä. Niinpä edellisen ihmisryhmän toimesta minut tiedetään "yksinäiseksi". Todellisuudessa minulla on mieskin. Me vain elämme LAT-suhteessa (living apart together) ja tapaamme lähestulkoon 100% mieheni kotona. Ystävänikin tulevat sinne minua tapaamaan, jos halutaan tavata muualla kuin julkisissa tiloissa tai sitten minä menen ystävieni luo. On ollut jokseenkin huvittavaa nähdä miten juuri nämä juoruiluun taipuvaiset ihmiset ovat käsikirjoittaneet minulle elämän. Sellaisen elämän, jossa näkyy heidän ennakkoluulonsa minua kohtaan, jotka on tehty ehkä ulkoisen olemuksen tai sitten muutamien keskustelujen nojalla. Naapurini luulevat myös, että olen työtön, vaikka teen kahta työtä. Heidän nähdäkseen olen myös köyhä, vaikka olen sijoittaja ja voisin tässä ja nyt jättäytyä täysin työelämän ulkopuolelle. On ollut varsin kiintoisaa nähdä miten juorut liikkuvat ja kiertävät ja kasvavat.

En sano, että ap on juoruilija, mutta tämä siis oli esimerkki siihen että monesti ihmiset luulevat jotain toisesta ihmisestä vain sen perusteella, että on luuloteltu, että asia on noin tai näin eikä lähdetty tarkastamaan faktoja.

jos joku haluaa kostaa narsistille, niin paras tapahan on jättää asia sikseen ja jatkaa omaa elämää

Vierailija
32/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Somen suurin ongelma on se, että ihmiset alkavat jaella diagnooseja huonoilla tiedoillaan. Se, että joku ihminen on jonkun toisen/joidenkin toisten mielestä hankala ei välttämättä lainkaan merkitse sitä, että tuo ihminen narsisti. Persoonat ei vain sovi yhteen / ei osata (sen vuoksi) kommunikoida. Jos joku jää odottamaan olettamansa narsistin laskukiitoa, niin yleensä vain tuhlaa aikaa, tai voisi ajatella, että vain narsisti jää sellaista odottamaan, "terveet" jatkavat eteenpäin ja jättävät sen potentiaalisen narsistin elämään omaa elämäänsä.

Oliko ap, joka tuolla yhteen viestiin kirjoitti, että väittämänsä narsisti on yksin, tahtoisin kysyä sinulta, mistä sen tiedät?

minulla esimerkiksi on maine omassa lähiympäristössäni, että olen yksin/yksinäinen, mutta se ei pidä paikkaansa. Olen tietoisesti tehnyt rajanvedon siihen etten anna naapureideni tietää mitään yksityiselämästäni, koska olen huomannut, että täällä on paljon ns. juoruämmiä. Niinpä edellisen ihmisryhmän toimesta minut tiedetään "yksinäiseksi". Todellisuudessa minulla on mieskin. Me vain elämme LAT-suhteessa (living apart together) ja tapaamme lähestulkoon 100% mieheni kotona. Ystävänikin tulevat sinne minua tapaamaan, jos halutaan tavata muualla kuin julkisissa tiloissa tai sitten minä menen ystävieni luo. On ollut jokseenkin huvittavaa nähdä miten juuri nämä juoruiluun taipuvaiset ihmiset ovat käsikirjoittaneet minulle elämän. Sellaisen elämän, jossa näkyy heidän ennakkoluulonsa minua kohtaan, jotka on tehty ehkä ulkoisen olemuksen tai sitten muutamien keskustelujen nojalla. Naapurini luulevat myös, että olen työtön, vaikka teen kahta työtä. Heidän nähdäkseen olen myös köyhä, vaikka olen sijoittaja ja voisin tässä ja nyt jättäytyä täysin työelämän ulkopuolelle. On ollut varsin kiintoisaa nähdä miten juorut liikkuvat ja kiertävät ja kasvavat.

En sano, että ap on juoruilija, mutta tämä siis oli esimerkki siihen että monesti ihmiset luulevat jotain toisesta ihmisestä vain sen perusteella, että on luuloteltu, että asia on noin tai näin eikä lähdetty tarkastamaan faktoja.

jos joku haluaa kostaa narsistille, niin paras tapahan on jättää asia sikseen ja jatkaa omaa elämää

Tekstissäsi oli totta vain viimeinen lause.

Muuten voisin kuvitella sinulle narsistisia piirteitä kertomasi perusteella.

Mitä salaat kun et kerro ihmisille mitään? Ei kaikkea tarvitse naapureille kertoa, mutta jos he kuvittelevat että olet yksinäinen ja köyhä, kohta luullaan hulluksi/p e d o fii lik si/jotain muuta.

Kuvitteletko oikeasti että naapurisi kirjoittavat sinulle tarinaa? Itseäni ei kiinnosta naapurieni elämä, kunhan päällepäin näyttävät fiksuilta ja pitävät huolen omista asioistaan.

Tosin, ohjettasi noudattaen. Olis varmaan pitänyt jättää vastaamatta tähän komemnttiisi koska se vain ruokkii taipumuksiasi ;)

Vierailija
33/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Tekstissäsi oli totta vain viimeinen lause.

Muuten voisin kuvitella sinulle narsistisia piirteitä kertomasi perusteella.

En ole väittänyt missään, että olisit kuvitellut minulle narsistisia piirteitä.... koko kirjoitukseni oli totta.

Mitä salaat kun et kerro ihmisille mitään? Ei kaikkea tarvitse naapureille kertoa, mutta jos he kuvittelevat että olet yksinäinen ja köyhä, kohta luullaan hulluksi/p e d o fii lik si/jotain muuta.

miksi juoruilijoille pitäisi kertoa mitään?

Kuvitteletko oikeasti että naapurisi kirjoittavat sinulle tarinaa? Itseäni ei kiinnosta naapurieni elämä, kunhan päällepäin näyttävät fiksuilta ja pitävät huolen omista asioistaan.

En kuvittele.  He ovat sen tehneet.

Tosin, ohjettasi noudattaen. Olis varmaan pitänyt jättää vastaamatta tähän komemnttiisi koska se vain ruokkii taipumuksiasi ;)

Tulkitsenko oikein, että sinä nyt älähdit kirjoituksessani jostain, jossa luulit minun väittävän jotain sinusta? Mielenkiintoista, jos näin, mukavaa, jos ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi