Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun narskulla menee maine

Vierailija
16.07.2021 |

Tunnetko ketään narskua, joka menetti maineensa oman narskuilun johdosta niin, että se vaikeuttaa ja hankaloittaa elämistä? Itse tiedän tällaisen tapauksen. Kaikki kääntyi narskua itsseään vastaan vaikka niin ei ollut tarkoitus. Nyt on vaikea kuvitella, että kukaan palkkaisi töihin kun on se maine. Kuka haluaa sekoittajan riveihinsä tieten tahtoen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se narskua kiinnostaa yhtä paljoa, mitä sinua?

Vierailija
2/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskusi on työtön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narskusi on työtön?

Ei ole, mutta vaikea tulee olemaan työpaikan vaihto jos sellaista halajaa. On jäänyt pakosta jumiin nykyiseen.

Vierailija
4/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se narskua kiinnostaa yhtä paljoa, mitä sinua?

Uskon, että kiinnostaa. Oman petinsä on tosin pedannut, maatkoon siinä nyt.

Vierailija
5/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se narsku sitä ymmärrä, että johtuu hänestä, narsisteilla on taito kääntää KAIKKI negatiivinen muiden syyksi ja taaskin kaikki POSITIIVINEN omaksi ansiokseen, vaikka kuinka huonosti menisi, niin tämä ei narsistin kohdalla muutu miksikään.

Vierailija
6/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma is bitch.

Vierailija
7/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhrin näkökulmasta tuollaiset tilanteet ovat herkullisia. Narsku joutuu joko jäämään nykyiseen kenties epätyydyttävään työhön tai muuttamaan, mutta jos on perhettä, asunto ym. ei ole niin helppoa.

Vierailija
8/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käänny jos narsku on riittävän taitava.      Tai narskut jolloin tilanne voi olla täysij mahdoton ja kohtalokas.   Ikävä kyllä.   

En silti pidä siitä että narsisteja jahdataan kuin se olisi jotenkin oikein.

Vierailija
9/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käänny jos narsku on riittävän taitava.      Tai narskut jolloin tilanne voi olla täysij mahdoton ja kohtalokas.   Ikävä kyllä.   

En silti pidä siitä että narsisteja jahdataan kuin se olisi jotenkin oikein.

On kääntynyt jo. Sananlasku pilkka osuu omaan nilkkaan osui ja upposi harvinaisen hyvin tässä tapauksessa.

Vierailija
10/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma is bitch.

Karman alkuperäinen tarkoitus on todeta, että "näin tapahtui". Länsimaissa se kääntyi tähän ilkeään ja vihamieliseen muotoon, "näin tapahtui, koska menneisyytesi teot".

Vierailija
11/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistihullun aamunavaus.

Vierailija
12/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei narsisti ymmärrä omaa käytöstään, hän ei ymmärrä kun hänet nollataan, hän kuvittelee silti olevan maailman napa, pysy mahdollisimman kaukana narsistista, se tekee hyvää omalle mielenterveydelle..

Vierailija
13/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se narsku sitä ymmärrä, että johtuu hänestä, narsisteilla on taito kääntää KAIKKI negatiivinen muiden syyksi ja taaskin kaikki POSITIIVINEN omaksi ansiokseen, vaikka kuinka huonosti menisi, niin tämä ei narsistin kohdalla muutu miksikään.

Totta! Ex- mieheni on kaikkien mittareiden mukaan 100% narsisti. Erosimme 20 vuoden liiton jälkeen.

Mutta, mutta. Mun ex- miehelläni meni maine oman hölmöilynsä takia. Kaikki tuttavamme saivat tietää, että exäni oli pettänyt minua vuosikaudet eri tavoin (maksulliset, kertahoidot, pidemmät salasuhteet jne). Kerroin siis kaikille tutuillemme narskun touhuista ja narsku menetti kasvonsa. Hänestä kuoriutui oikeasti aivan kuin joku rabieksen riivaama koiraeläin. Sähisi kulmahampaat näkyen, silmät viivana kiiluen. Ihan oikeasti, sitä on vaikea kuvata jos ei ole oikeasti kokenut. On nyt ryssinyt välit lapsiimme ja elämä muutenkin ihan holtitonta.

Exä puhuu lapsillemme vieläkin kuinka avioeromme oli minun syytäni mutta lapset tietävät että isänsä petti minua mennen tullen. Ja exän mukaan hänen ei olisi tarvinnut pettää minua jos olisin ollut kauniimpi, himokkaampi ja osoittanut enemmän ihailua häntä kohtaan. Eli pettämisen hän oikeutti minu neli vaimonsa "huonoudella".

Vierailija
14/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma is bitch.

Karman alkuperäinen tarkoitus on todeta, että "näin tapahtui". Länsimaissa se kääntyi tähän ilkeään ja vihamieliseen muotoon, "näin tapahtui, koska menneisyytesi teot".

Jos jotain olen huomannut, niin on se että sen minkä teet toiselle ihmislle tulee jossain elämän vaiheessa sulle takaisin. Sellainen karma on, itsekin sellaiseen syyllistyneenä eli halveksin yhden ihmisen ominaispiirteitä, meni aikaa ja elämäntapahtumat johtivat siihen että mulle tuli näitä samoja piirteitä kuin halveksimassani ihmisessä. Karma.

Vierailija
15/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko oikeastaan että noin voi tapahtua narskun omasta mielestä.

Oma isäni on umpinarsisti ja hänellä on välit poikki kaikkiin naapureihin, sukulaisiin, omiin lapsiinsa, entisiin kollegoihinsa (nyt toki ollut eläkkeellä jo 12v ajan) ja siis ylipäätään kaikkiin. Hän riehuu, loukkaa, mukiloi, retuuttaa.

Mutta hän ITSE on sitä mieltä että on jumalasta seuraava ylöspäin, kaikki muut on surkeaa alamais-sakkia ja hänen velvollisuus ja oikeus on mukiloda, alistaa, nöyryyttää ja häpäistä toisia.

Ei hän itse kärsi tilanteesta vaan nautiskelee erinomaisuudestaan!

Vierailija
16/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma is bitch.

Jos jotain olen huomannut, niin on se että sen minkä teet toiselle ihmislle tulee jossain elämän vaiheessa sulle takaisin. Sellainen karma on, itsekin sellaiseen syyllistyneenä eli halveksin yhden ihmisen ominaispiirteitä, meni aikaa ja elämäntapahtumat johtivat siihen että mulle tuli näitä samoja piirteitä kuin halveksimassani ihmisessä. Karma.

Sorry mutta karma ei toimi. Oma narsistivanhempi on pilannut kymmenien ihmisten elämän, saanut pomonsa aikanaan sairaseläkkeelle, pahoinpidellyt kymmeniä ellei satoja ihmisiä, kiusannut ja rääkännyt perhettään. Ja EI MITÄÄN RANGAISTUSTA. Millään tavalla. Edelleen porskuttaa ja häiriköi, yli 70v ikäisenä.

Elää varmaan 150-vuotiaaksi ihan pahan voimalla.

Vierailija
17/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma is bitch.

Sorry mutta karma ei toimi. Oma narsistivanhempi on pilannut kymmenien ihmisten elämän, saanut pomonsa aikanaan sairaseläkkeelle, pahoinpidellyt kymmeniä ellei satoja ihmisiä, kiusannut ja rääkännyt perhettään. Ja EI MITÄÄN RANGAISTUSTA. Millään tavalla. Edelleen porskuttaa ja häiriköi, yli 70v ikäisenä.

Elää varmaan 150-vuotiaaksi ihan pahan voimalla.

On jäänyt yksin. Kukaan ei kuuntele eikä palvo. karmaa sekin.

Vierailija
18/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihminen sanoi hyvin, että tuo ihminen tulee vielä monessa paikassa aiheuttamaan kaaosta. Totta. Sellaisia narsistit ovat. Savuavat rauniot jäävät jäljelle heidän jäljiltään.

Vierailija
19/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma is bitch.

Eli kun nasse halveksii esim. uhrinsa syrjäytyneisyyttä ja hiljaista olemusta, huomaa ennen pitkää itse omien toimiensa seurauksena ajautuneensa samaan tilaan kun kukaan ei halua olla tekemisissä?

Vierailija
20/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu yks narsku muutti islantiin sen jälkeen kun oli sössiny/pölliny kalatalous työntekijöiden palkat norjassa eräässä pienessä kalastajakylässä.

Terveisiä vaan niille jotka tunnistaa tämän keissin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän