Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana syksy tulee pian <3

Vierailija
20.07.2014 |

Raikas ilma, kirkkaat kylmät päivät, pimeys, sade... loppuu nihkeys ja hiki, tilalle tulee sopiva olo ja hengitys on helppoa. Ihanaa!!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania myös ne huurteiset pikkupakkaset aamulla, niin että on melkein "pakko" ostaa uus takki. Ja sytyttää kynttilöitä ja käydä lenkillä pimeässä, ja viileässä tuulessa.

Se on parasta.

Vierailija
42/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, syksy on minunkin lemppari! Ihanat värikkäät lehdet ja pimeät tunnelmalliset illat :) tykkään myös Halloweenista, vaikka ihan aikuinen jo olenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan varmasti tässäkin ketjussa on niitä läskejä av-mammoja jotka odottaa että saa syksyllä kietoa ruhonsa ylisuureen, mustaan neuleeseen ja mussuttaa suklaata sen kullan kainalossa, lihoa taas 5kg ja kirota jälleen ensi keväänä kuinka se kesä tulee joka vuosi ja itse on ja pysyy valaana.

Way to go! Ja antakaa nyt niitä alapeukkuja, oon silti oikeessa.

Vierailija
44/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kevättä pidetään uudelleensyntymän vuodenaikana, mutta minulle on jäänyt kouluvuosista syksyn teemaksi/tunnelmaksi uuden sivun avaaminen elämässä. Syksyllä kaikki tuntuu jännittävältä ja kiinnostavalta, on ihanaa kävellä kaupungilla raikkaassa syyssäässä kaulahuivi liehuen ja mieli intoa täynnä vaikkei mitään uutta olisikaan varsinaisesti tapahtumassa.

Vierailija
45/45 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍁🍂