Ihana syksy tulee pian <3
Raikas ilma, kirkkaat kylmät päivät, pimeys, sade... loppuu nihkeys ja hiki, tilalle tulee sopiva olo ja hengitys on helppoa. Ihanaa!!
Kommentit (45)
Minä laitan syksyllä oven viereen myrskylyhdyn palamaan. Toivon, että se yksi ihana mies tulisi koputtelemaan, niin hänen kanssaan voisimme yhdessä nauttia suloisesta syksystä. <3
Voi miten tuleekin ikävä syksyä kun näitä lukee! Onneksi ei enää kauan :)
Kaalilaatikko ja puolulkahillo <3
Kuivat, aurinkoiset syyspäivät on kyllä ihan parhaita. Telkustakin alkaa kaikkia kivoja sarjoja.
Ah ihana syksy! Tuskin maltan odottaa. Se on myös suuri helpotus kaikille sairaille ja vanhuksille, jotka kärsivät hirvittävästi näsitä helteistä. Heitä kuolee hellekautena enemmän kuin koskaan.
Syksy pelastaa. <3
Todella kaipaan syksyä. Se on maaginen vuodenaika. Kaikki ne värit, raikas ilma, sametinmustat yöt. Voiko olla ihanampaa? Ei.
Joo, onhan se kivaa kun on märkää, pimeää ja kylmä. Minun puolesta saisi olla kunnon kuuma kesä ja siitä hypättäisiin suoraan kunnon paukkupakkasiin. Se helkutin kurapaska pistää aina niin vihaksi.
Joo syksyä odottelen minäkin. Ja talvea on ikävä välillä kun näkee lumisia kuvia jossakin. En oikein jaksaisi näitä kesähelteitä..
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:24"]
Joo, onhan se kivaa kun on märkää, pimeää ja kylmä. Minun puolesta saisi olla kunnon kuuma kesä ja siitä hypättäisiin suoraan kunnon paukkupakkasiin. Se helkutin kurapaska pistää aina niin vihaksi.
[/quote]
On sitä kurapaskaa keväälläkin, kun lumet sulaa, ja kostea maa lämpenee, vaikkei lunta olisikaan..
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:47"]
Joo syksyä odottelen minäkin. Ja talvea on ikävä välillä kun näkee lumisia kuvia jossakin. En oikein jaksaisi näitä kesähelteitä..
[/quote]
Ikuisuuden kuumissa maissa aikuisena eläneenä ja nyt Eurooppaan keskelle helteitä muuttaneena, niiiin odotan syksyä ja talvea!
Näillä ajatuksilla kestän läpi tämän seuraavan helleviikon ja ne kauheat trooppiset yöt. Pian syksy saa! <3
Mä tykkään syksystä, nautin siitä, mutta en mä silti sitä odota vielä kuin kuuta nousevaa, ensin eletään tämä kesä ja nautitaan tästä :)
Syksy on vuodenajoista parhain. Niin tunnelmallinen ja salaperäinen. Onneksi nyt jo illat pimenevät! :)
Syksy on ihmisen parasta aikaa! <3
EN MALTA ODOTTAA!!!! Tulis jo syksy <3
Kaikissa vuodenajoissa on jotain ihanaa kun alkaa miettiä :) Kohta on joulu, ihanaa. ja sitten pitkän talven jälkeen kevät ja ne päivät kun aurinko pitkästä aikaa alkaa lämmittää ja kukat puhkeaa kukkaaan. Suvivirsi... Ensimmäiset helteet ja sitten taas se tunnelmallinen syksy :)
Olen täsmälleen samoilla linjoilla kuin ap!
Ja toivottavasti mahd kuiva syksy, rokinsateitakin, ne on tunnelmallisia mutta ei liikaa. Rakastan sirä kuulautta, kirpeyttä, väriloistoa, lehtien havinaa ja kahinaa maassa, hämäryyttä jne.
Ihanan raikas ja piristävä keskustelu! Aloin itekki nyt niin odottaa syksyä! :)
Mä myös rakastan syksyä, ihanin vuodenaika. Tykkään pimeydestä ja siitä, kun luonto vaihtaa väriä. Saa sisustaa asuntoakin syksyisiin väreihin, polttaa tuikkuja, vetää villasukat jalkaan ja muutenkin pukeutua lämpimästi. Lenkillä ei tule kuuma, töitäkin on paljon mukavampi tehdä. Saisi olla jo syksy! :)
Marjat on pakastettu, hillot purkeissa, kohta aletaan nauttia herkullisista juureksista, kuivataan yrttejä, kaivellaan jo sukkalankoja korista, sytytellään iltahämärään valaisevia lyhtyjä. Sienet odottavat poimijoita. Syksyn kukkijat ottavat vallan puutarhassa, uimarannat autioituvat, sade piiskaa kallioita, luonto valmistautuu levolle, takkatuli räiskyy, joka vuosi sama rauhallinen tunnelma. Hetki vielä, kohta se saapuu, syksy.