Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana syksy tulee pian <3

Vierailija
20.07.2014 |

Raikas ilma, kirkkaat kylmät päivät, pimeys, sade... loppuu nihkeys ja hiki, tilalle tulee sopiva olo ja hengitys on helppoa. Ihanaa!!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjat on pakastettu, hillot purkeissa, kohta aletaan nauttia herkullisista juureksista, kuivataan yrttejä, kaivellaan jo sukkalankoja korista, sytytellään iltahämärään valaisevia lyhtyjä. Sienet odottavat poimijoita. Syksyn kukkijat ottavat vallan puutarhassa, uimarannat autioituvat, sade piiskaa kallioita, luonto valmistautuu levolle, takkatuli räiskyy, joka vuosi sama rauhallinen tunnelma. Hetki vielä, kohta se saapuu, syksy.

Vierailija
22/45 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan syksyllä oven viereen myrskylyhdyn palamaan. Toivon, että se yksi ihana mies tulisi koputtelemaan, niin hänen kanssaan voisimme yhdessä nauttia suloisesta syksystä. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten tuleekin ikävä syksyä kun näitä lukee! Onneksi ei enää kauan :) 

Vierailija
24/45 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikko ja puolulkahillo <3

Vierailija
25/45 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat, aurinkoiset syyspäivät on kyllä ihan parhaita. Telkustakin alkaa kaikkia kivoja sarjoja.

Vierailija
26/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah ihana syksy! Tuskin maltan odottaa. Se on myös suuri helpotus kaikille sairaille ja vanhuksille, jotka kärsivät hirvittävästi näsitä helteistä. Heitä kuolee hellekautena enemmän kuin koskaan. 

Syksy pelastaa. <3

Vierailija
27/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaipaan syksyä. Se on maaginen vuodenaika. Kaikki ne värit, raikas ilma, sametinmustat yöt. Voiko olla ihanampaa? Ei.

Vierailija
28/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan se kivaa kun on märkää, pimeää ja kylmä. Minun puolesta saisi olla kunnon kuuma kesä ja siitä hypättäisiin suoraan kunnon paukkupakkasiin. Se helkutin kurapaska pistää aina niin vihaksi.

Vierailija
29/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo syksyä odottelen minäkin. Ja talvea on ikävä välillä kun näkee lumisia kuvia jossakin. En oikein jaksaisi näitä kesähelteitä..

Vierailija
30/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:24"]

Joo, onhan se kivaa kun on märkää, pimeää ja kylmä. Minun puolesta saisi olla kunnon kuuma kesä ja siitä hypättäisiin suoraan kunnon paukkupakkasiin. Se helkutin kurapaska pistää aina niin vihaksi.

[/quote]

On sitä kurapaskaa keväälläkin, kun lumet sulaa, ja kostea maa lämpenee, vaikkei lunta olisikaan..

Vierailija
31/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:47"]

Joo syksyä odottelen minäkin. Ja talvea on ikävä välillä kun näkee lumisia kuvia jossakin. En oikein jaksaisi näitä kesähelteitä..

[/quote]

Ikuisuuden kuumissa maissa aikuisena eläneenä ja nyt Eurooppaan keskelle helteitä muuttaneena, niiiin odotan syksyä ja talvea!

Vierailija
32/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä ajatuksilla kestän läpi tämän seuraavan helleviikon ja ne kauheat trooppiset yöt. Pian syksy saa! <3

Vierailija
33/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään syksystä, nautin siitä, mutta en mä silti sitä odota vielä kuin kuuta nousevaa, ensin eletään tämä kesä ja nautitaan tästä :)

Vierailija
34/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on vuodenajoista parhain. Niin tunnelmallinen ja salaperäinen. Onneksi nyt jo illat pimenevät! :) 

Vierailija
35/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on ihmisen parasta aikaa! <3

Vierailija
36/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN MALTA ODOTTAA!!!! Tulis jo syksy <3

Vierailija
37/45 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa vuodenajoissa on jotain ihanaa kun alkaa miettiä :) Kohta on joulu, ihanaa. ja sitten pitkän talven jälkeen kevät ja ne päivät kun aurinko pitkästä aikaa alkaa lämmittää ja kukat puhkeaa kukkaaan. Suvivirsi... Ensimmäiset helteet ja sitten taas se tunnelmallinen syksy :)

Vierailija
38/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täsmälleen samoilla linjoilla kuin ap!

Ja toivottavasti mahd kuiva syksy, rokinsateitakin, ne on tunnelmallisia mutta ei liikaa. Rakastan sirä kuulautta, kirpeyttä, väriloistoa, lehtien havinaa ja kahinaa maassa, hämäryyttä jne.

Vierailija
39/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan raikas ja piristävä keskustelu! Aloin itekki nyt niin odottaa syksyä! :)

Vierailija
40/45 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös rakastan syksyä, ihanin vuodenaika. Tykkään pimeydestä ja siitä, kun luonto vaihtaa väriä. Saa sisustaa asuntoakin syksyisiin väreihin, polttaa tuikkuja, vetää villasukat jalkaan ja muutenkin pukeutua lämpimästi. Lenkillä ei tule kuuma, töitäkin on paljon mukavampi tehdä. Saisi olla jo syksy! :)