Pinoon onnistuneita laihdutustuloksia!
Kommentit (7)
Hitto kun rupes naurattamaan tämä aihe ja etenkin vastausten määrä :D 4 vastausta ennen mua. Joo ei oo onnistumistarinoita paljoo kerrottavaksi...
Olen laihtunut vuoden aika 3x5kg ja joka saatanan kerta ne tulee takaisin. Läski on ikuista...
Mihin ihmeen pinoon? Halkopinoon? Onko se sama kuin saunan taakse vieminen?
Nyt on 6 viikkoa takana ja 6 kiloa lähtenyt. Eihän se vielä paljoa ale ja urakka on kesken: vielä on laihdutettavaa noin 20kg. Seuraava tavoite on 4kg:n päässä. Annoskokoja olen pienentänyt ja lisännyt kasvisten käyttöä. Lisäksi kirjaan kaikki syömiseni ylös Kiloklubiin.
Olen toki ennenkin laihduttanut... Osa kiloista tuli takaisin pikkulapsivaiheen aikana kotiäitinä ollessani. Raskausaikoina en ole lihonut yhtään ylimääräistä, silloin oli helppoa syödä terveellisesti kun piti ajatella itsensä lisäksi myös vauvan hyvinvointia.
Laihtunut vuodessa 16 kiloa. Nyt raskaana rv 35 ei ole tullut kuin 3kiloa lisää. Normaali painoinen olen. Ruoka Valion muutos ja liikunta. Herkkuja 1 x viikossa
Neljässä vuodessa 39 kg. Hiilarit pois ja proteiinia ja RASVAA tilalle. Ja tietysti kasviksia ja liikuntaa.
Mä oon laihtunut vuodessa 16 kiloa. Mun muutokset ovat ollet pieniä, sellaisia, joita pystyn pitämään yllä. Minä olen siis tehnyt elämäntapamuutoksen en laihduttanut.
Mun teesit, 2 palaa suklaata maistuu ihan yhtä hyvältä kuin kokonainen levy. Annoskoko pienemmäksi, puolet lautasesta salaattia, ykdi peruna riittää. Otetaan vähän ja haetaan lisää, jos pienen odottelun jälkeen on vielä nälkä. Lounaalla ei tarvitse leipää kuin keittoruuan kanssa.
Herkutella saa myös, mutta tässäkin kiinnitetään huomiota määrää. Syön nykyään yhtä suklaalevyä useamman viikon yhden illan sijaan.
Ja lisää hyötyliikuntaa, mene kävellen joka paikkaan auton sijaan. Esim. minulla kertyy työmatkoilla 3 km kävelyä joka päivä. Tämän lisäksi uin 3 - 4 krt viikossa 2,5 km kerrallaan.
Kolmessa kk 12 kg. Kovaa treeniä kuntosalilla 2krt viikossa. Lisäksi tunteroisen kävelylenkkejä silloin tällöin ja työmatkapyöräilyä. Höttöhiilarit ja alko kokonaan pois. Reilu vuoden on paino pysynyt samassa. Nykyään alkoa ehkä kerran kk:ssa. Viikonloppuisin herkuttelen kohtuudella. Ehkä tärkeintä oli lopettaa alkon käyttö siihen liittyvän oheissyömisen kera. Alkoholi pysäyttää rasvan palamisen välittömästi.
N40