Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: onko valmispata pussit mielestäsi eineksiä?

Vierailija
20.07.2014 |

Moikka! Mieheni ja minun välinen ikuisuus kiista aihe- ovatko valmis pata pussit( lisää vesi ja liha) mielestäsi eineksiä.

:D:D:D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP. Ja kiitos vastauksista

Vierailija
22/26 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:05"]

Aineosat: Pasta (60 %, mm. durumvehnää), mausteet (tomaatti, paprika, oregano, basilika, valkosipuli, sipuli), muunneltu maissitärkkelys, rasvajauhe (palmu), sokeri, hiivauute, suola, porkkana, herne, aromit (mustapippuri, tomaatti, paprika).

Jos ei eines, niin vähintäänkin puolivalmiste.

[/quote]

Ihan oikeasti, mikä tässä on sitä ruokaa? Vaalea pasta, kuivattu porkkana ja herne? Vai mausteet ja lisäaineet tai suola ja sokeri? Alapeukkua satelee, mutta miettikää mitä ihmettä te syötte ja perheellenne syötätte. Ruokaa tuossa ei ole, ei ravintoaineita juuri lainkaan. Jos sen jauhelihan viitsii paistaa niin samalla vaivalla tekee saman ruuan tuoreista/pakastetuista vihanneksista ja täysjyväpastasta.

[/quote]

No huoh. Kuule ihan ruokaa tuo on. En tiedä mitä naavapullia sinulla on tapana syödä, mutta pasta, mausteet, herneet ja porkkanat on kyllä maailmalla kohtalaisen yleisesti syötyä kamaa. Ehkä sinä tosiaan olet sitten maailman ainoa ihminen joka syö ruokaa. Me muut pastoinemme ollaan vaan valesyöjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hankitaan miehen kanssa vuoroviikoin ainekset ja valmistetaan ne.

Kysymys lähti siitä, että tyttö haluasi pataa. Käsittää siis padaksi nämän havain ja italia n valmis padat.

Itse olen maistanut niitä ensimmäistä kertaa lapsuudessani vaelluksilla lapissa, missä oiva helppo herkku.

Teneriffalla lomaillessa tutustuttiin miehen ja vanhempien lasten kanssa niihin uudestaan ja kun miehen kansssa tehtiin tämän uusi "työn jako" mies on valmistannut niitä lapsille.

No tänään tein kuopuksen pyynnöstä riisipohjaista pataa. Possun ulkofileet+sipulia+ananasta+kermaa+3xkeltuaista suurukseksi+ maustekuutio. Eihän tuo kelvannut.

Se kun ei ollut einespataa, mitä tyttö oli tarkoittanut. Mies vielä heittäytyy hölmöksi ja ihmettelee mikä ongelma minulla on lasten ruokkimisen suhteen, kun häneltä onnistuu. Ehkä on enemmän minun asenne hänen viikoillaan kuin ruuan laatu....

Vierailija
24/26 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat, lue tuoteseloste!

Vierailija
25/26 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: On muutes oikeasti huvittavaa, että jotkut lapset nirsoilevat kovastikin hyvälaatuisista aineksista tehtyjä ruokia, mutta vaikka eineslihapullaf uppoavat tuosta vaan. Lapsuudessani pikkuveljeni herkkua olivat säilykepurkkiruoat kuten hernekeitto ja lihapullat, joita saatiin mökkioloissa. Äidin tekemiä vastaavia ruokia ei halunnut syödä.

Vierailija
26/26 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta huomaa, että ihmiset eivät tiedä, mikä on ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän