Nettitutun kanssa seksiä ensi viikolla
Pitäs varmaan alapää ajella? Nuolemista tiedossa..kokonaan karvatko pois?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:43"]Itse miehenä tykkään posliinista yli kaiken. Toki itse päätät omasta vartalostasi mutta nyt kysyttiinkin vinkkejä. Nuolen posliinia mielelläni ja hartaasti. Nauttikaa toisistanne! [/quote]
Aina tulee pedari mieleen kun mies vaatii posliinia.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:43"]Itse miehenä tykkään posliinista yli kaiken. Toki itse päätät omasta vartalostasi mutta nyt kysyttiinkin vinkkejä. Nuolen posliinia mielelläni ja hartaasti. Nauttikaa toisistanne! [/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:43"]Itse miehenä tykkään posliinista yli kaiken. Toki itse päätät omasta vartalostasi mutta nyt kysyttiinkin vinkkejä. Nuolen posliinia mielelläni ja hartaasti. Nauttikaa toisistanne! [/quote]
[/quote]
Hö...miks?
Mun mies (34-vuotias, akateemisesti koulutettu, kaupunkilainen) ei tykkää posliinista. Tai on se ihan "ok", mutta mieluiten haluaa alhaalta ajellun ja sopivan leveän kiitoradan. Joskus toivoo puskaa :D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:45"]
[/quote]
Aha.
Miten vaatiminen liittyy siihen mitä minä kirjoitin?
Lukemisen ymmärtämisessä näyttää olevan pahoja puutteita nyt kohdallasi. Oletko joku iltalukion tai elämänkoulun käynyt vai?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:52"]Mun mies (34-vuotias, akateemisesti koulutettu, kaupunkilainen) ei tykkää posliinista. Tai on se ihan "ok", mutta mieluiten haluaa alhaalta ajellun ja sopivan leveän kiitoradan. Joskus toivoo puskaa :D
[/quote]
Kiitorata on hirveintä mitä voi olla. Joko posliini ja puska, mutta kiitorata vie seksihalut välittömästi.
Itse miehenä tykkään posliinista yli kaiken.
Toki itse päätät omasta vartalostasi mutta nyt kysyttiinkin vinkkejä.
Nuolen posliinia mielelläni ja hartaasti.
Nauttikaa toisistanne!