Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitutun kanssa seksiä ensi viikolla

Vierailija
20.07.2014 |

Pitäs varmaan alapää ajella? Nuolemista tiedossa..kokonaan karvatko pois?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä tykkään posliinista yli kaiken.
Toki itse päätät omasta vartalostasi mutta nyt kysyttiinkin vinkkejä.
Nuolen posliinia mielelläni ja hartaasti.

Nauttikaa toisistanne!

Vierailija
2/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:43"]Itse miehenä tykkään posliinista yli kaiken. Toki itse päätät omasta vartalostasi mutta nyt kysyttiinkin vinkkejä. Nuolen posliinia mielelläni ja hartaasti. Nauttikaa toisistanne! [/quote]

Aina tulee pedari mieleen kun mies vaatii posliinia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:43"]Itse miehenä tykkään posliinista yli kaiken. Toki itse päätät omasta vartalostasi mutta nyt kysyttiinkin vinkkejä. Nuolen posliinia mielelläni ja hartaasti. Nauttikaa toisistanne! [/quote]

Vierailija
4/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:43"]Itse miehenä tykkään posliinista yli kaiken. Toki itse päätät omasta vartalostasi mutta nyt kysyttiinkin vinkkejä. Nuolen posliinia mielelläni ja hartaasti. Nauttikaa toisistanne! [/quote]

[/quote]

Hö...miks?

Vierailija
5/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies (34-vuotias, akateemisesti koulutettu, kaupunkilainen) ei tykkää posliinista. Tai on se ihan "ok", mutta mieluiten haluaa alhaalta ajellun ja sopivan leveän kiitoradan. Joskus toivoo puskaa :D

Vierailija
6/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:45"]

[/quote]

Aha.
Miten vaatiminen liittyy siihen mitä minä kirjoitin?
Lukemisen ymmärtämisessä näyttää olevan pahoja puutteita nyt kohdallasi. Oletko joku iltalukion tai elämänkoulun käynyt vai?

Vierailija
7/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:52"]Mun mies (34-vuotias, akateemisesti koulutettu, kaupunkilainen) ei tykkää posliinista. Tai on se ihan "ok", mutta mieluiten haluaa alhaalta ajellun ja sopivan leveän kiitoradan. Joskus toivoo puskaa :D

[/quote]

Kiitorata on hirveintä mitä voi olla. Joko posliini ja puska, mutta kiitorata vie seksihalut välittömästi.