Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin heität vanhat pyyhkeet pois tai siirrät rätiksi yms.? Ystävälläni on hämmentävän ällöttävää näköisiä pyyhkeitä

Vierailija
15.07.2021 |

Värit lähteneet epätasaisesti ja ikäänkuin kahvitahrojen näköisiä länttejä. Ihmetyttää aina, miksi ei heitä pyyhkeitä menemään. Näyttävät hyvin epäsiisteiltä. Kerran pelati sänkyään ja lakanat näyttivät samalta kuin pyyhkeet. Ihmetyttää, kun itselläni ei ole kyllä ikinä menneet pyyhkeet tuohon kuntoon.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mullekin tuli mieleen että hiusväri voi jättää ko. läikkiä.

Vierailija
22/26 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisitpä ystäväni tyynyt !! Keltaisia. Ei varmaan koskaan pesty...Mutta se on heidän perheen asia, en kommentoi.

Mulla on tosi vanhoja ja rumia pyyhkeitä. Mutta mokomat ovat pehmoisia ja kuivaavat hyvin joten en henno hävittää.

Valkoisia en enää osta, kaikki uudet pyyhkeet ovat tumman harmaita. Pääsisinpä niitä vain joskus käyttämään...kun ei noi rumat mene vuosien käytössä miksikään.

Mikä idea on hautoa pyyhkeitä kaapissa? Käyttöön vaan! Siinä ne samalla menee kuin vanhatkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä huomio; käyttötavarat kuluvat! Itse olen tehnyt niin, että kun pyyhkeet eivät enää ole siistin näköisiä, käytän niitä esim. hiuksia värjätessä ja heitän sitten pois.

Uusia ostan alennusmyynnistä esim. FInlaysonilta tai Marimekolta. Alennusmyyntien lopulla on usein jo alennetuista hinnoista vielä esim. -25 % koko tilauksesta; olen saanut esim. Marimekon isoja kylpypyyhkeitä alle kahdenkympin.

Ostan usein kesäalennusmyynneistä joululahjojakin; ovat sitten valmiina, eikä tarvita joulun alla niin paljon rahaa.

Vierailija
24/26 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää yhdessä ostamaan uudet. Sano hänelle että kannattaa jo hankkia toiset.

Tai sitten sekä ap että tämä kommentoija voisivat keskittyä omaan elämäänsä ja pohtia, onko siinä kaikki varmasti täydellistä.

Ei se ole kenelläkään täydellistä. Mutta olisi fiksua vaihtaa uuteen, jos on pelkkää tarhaa pyyhkeissä ja vuodevaatteissa. Sama kun mummut ennen vanhaan, rikkinäisiä tyynyliinoja ja poishikoiltuja. Kierrätyksessä on joku raja osalla ihmisistä.

Vierailija
25/26 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikeutta puutua toisen henkilön pyyhkeet ymm.Jos sinua asia häiritsee,mene ostaa hänelle itse uudet .Annat vaikka joululahjasi. Älä sano ei rahaa.Sinulla on aikaa viellä tästä kuukaudesta- joulukuuhun. Kerätä tyhjiä pulloja ,pantista saadut rahat säästät ja ylätät ystäväsi pyyhkeet,lakanat.tyynylinat.Eikö ystävän luona käydä ystävän tähden: läsnä oloa? Sinä kyttät mitä puuteita tai vikoja hänen kodissa on. Nostaako se sinun itsetuntoa,tulla tänne kertomaan ystäväsi pyyhkeet,lakanat?

Ei tässä puututa muiden ihmisten asioihin. Vaan oli tarkoitus että kaveri voi ehdottaa uutta. ÄLÄ sotke tuntemattomia kommentoijia asiaan, eivät palstalla olevat hanki niitä. En kyttää vikoja muiden kodeissa, teet vääriä päätelmiä ihmisistä. Ehkä voit itse katsoa peiliin väärien syytöksiesi vuoksi, mistä ne päätelmät tulevat, haluatko loukata muita.

Vierailija
26/26 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sekä ap että tämä kommentoija voisivat keskittyä omaan elämäänsä ja pohtia, onko siinä kaikki varmasti täydellistä.

Ei se ole kenelläkään täydellistä. Mutta olisi fiksua vaihtaa uuteen, jos on pelkkää tarhaa pyyhkeissä ja vuodevaatteissa. Sama kun mummut ennen vanhaan, rikkinäisiä tyynyliinoja ja poishikoiltuja. Kierrätyksessä on joku raja osalla ihmisistä.

Jos tahra ei haittaa käyttöä, turha heittää pois hyvää pyyhettä. Ei se hiusväri tms. tahra enää pesun jälkeen tartu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi