Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko McLeodin tyttäret sarjaa seuranneita

Vierailija
20.07.2014 |

Mitä mieltä viime käänteistä? Taas jotenkin sellainen olo että parempi olisi kun sarjat kestäisikin vaan yhden tai kaksi kautta. Monen kauden kesto menee aina tällaiseksi että kaikki keskeiset näyttelijät poistuvat pikku hiljaa.

Sama kävi Viidakkoperheen kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Tuntuu, että nyt tämä henkimaailma on jotenkin päällä ja henkilöt vaihtuu. Tykkään kyllä sarjasta. Katsoin sitä aikanaan jo ausseissa, kun siellä asuin. Suurin osa sarjoista ei vaan kestä liian pitkiä aikoja (näyttelijät lähtee toisiin hommiin, joka tosi ymmärettävää). Mä jäin kaipaamaan Tessiä ja Nickiä ja aikoinaan Alexin jaClairen juttu oli niin in... Joo, olen romantikko.

Ausseissa loppui kauteen 8 kai joskus vuonna 2008 tai 09. Luulen, että täällä on menossa kausi kuusi tai seiska. En oo varma.

Vierailija
2/3 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi. Eilen tuli katottua Yle Areenasta viimisin jakso näistä esitetyista uusinnoista, missä Alex kuolee. Tulipa taas vähä itkeä tirautettua. :) en ole varma onko nyt 7. vai 8. kausi menossa, mutta enää ei pitäis varmaan tulla jäähyväisiä eikä kuolemia... Aloin seuraamaan sarjaa enemmän joskus kolmoskauden jälkeen ja tykkään tosi paljon sarjasta. Harmittaa vain, kun sarjassa on niin älyttömän paljon kuolemaa, surua ja jäähyväisiä. Tai ollut nyt näillä viimisillä kausilla, kun kaikki keskeiset näyttelijät ovat poistuneet sarjasta. Tess oli minunkin suosikkini ja näistä uudemmista Riley, jonka täytyi tietenkin myös kuolla.. plääh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja on mennyt kummalliseksi. Kaiken maailman yliluonnollisia tapahtumia ja kummituksia pukkaa. Aikamoinen muutos ensimmäisiin kausiin verrattuna. Mennyt todella saippuaoopperamaiseksi.