Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiruoka

Vierailija
20.07.2014 |

Kertokaas nyt mikä on "ihan tavallinen kotiruoka"?

Olen sitä kysellyt, mutta kukaan ei osaa vastata.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:29"]Kertokaas nyt mikä on "ihan tavallinen kotiruoka"?

Olen sitä kysellyt, mutta kukaan ei osaa vastata.

[/quote]

up

Vierailija
2/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tulee mieleen keitot laatikot, ihan perus ruuat, vrt. Kouluruoka..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin hyvä ruoka. Ei eineksiä.

Vierailija
4/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiruoka = ruoka jota valmistetaan kotona perheen omin voimin. Toisilla tavallisempaa, toisilla monimutkaisempaa. Tuskin sitä sen paremmin voi määritellä. Jotkut syö makkarasoppaa, toiset vaikka eri maiden ruokakulttuurista jotain eri päivinä.

Osa sitten syö eineksiä, muualla tehtyä pikaruokaa tai vaikka hk-blöötä suoraan paketista kylmänä mutta nämä ei ole kotiruokaa ainakaan edellisen määritelmän mukaan.

Vierailija
5/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esimerkiksi riisi, masala-kastike ja naan-leipä.

Vierailija
6/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tavallista kotiruokaani voivat olla esim. keitot, laatikkoruuat, kiusaukset, kalaruuat, lihapullat, liha/ jauhelihakastike, lihapadat, paistit, perunat, riisi tai pasta, broileri/ kalkkunapihvit, -kastikkeet, itse tehdyt pizzat, piirakat.  Erilaiset salaatit jne.

Siis itse valmistettua arkista ruokaa.

Vierailija
7/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä virallisesti suositeltua ruokaa; puolet päivän kaloreista hiilihydraateista eli leipää, puuroa, perunaa tai pastaa. Samanlaisella ruokavaliolla lihotettiin possuja silloin aikoinaan, kun possunrasva oli vielä arvossaan. Sitten ihmetellään, kuinka tavallista kotiruokaa syömällä vaan paino nousee ja rasvakerros kasvaa. Oho, yllätys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi