Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi tuttavuus Se oikeako?

Vierailija
20.07.2014 |

Moi. Enpäs ole ennen keskustelupalstoille kirjotellu, mutta nyt tuntuu, että tarvis kokeilla! Jonkun verran olen omia ajatuksiani tästä asiasta kirjotellut paperille, mutta nyt haluaisin kuulla muiden mielipiteitä ja kokemuksia. 

Eli tilanne on tämä. Tapasin jokin aika sitten yökerhossa miehen, jonka kanssa sitten lähdettiin jatkoille. Sen jälkeen olemme tavanneet uudemman kerran ja viestitelleet paljon. Mies on ulkonäöltään juuri niin komea kuin toivoa voi ja vaikuttaa äärimmäisen mukavalta. Olen yleensä uusien tuttavuuksien kanssa alussa hieman ujo ja hiljainen, mutta hänen kanssaan on alusta asti ollut todella luontevaa ja helppoa olla, ja keskustelutkin on pysyneet hyvin yllä. Se, mitä hänestä olen tähän asti saanut tietää, on ollut melko paljon sellaista, mitä toivoisin mieheltä. Haluaisin nyt siis kuulla mielipiteitä/kokemuksia, että voiko näin pian tietää/aavistaa toisen olevan se, jonka kanssa on tarkoitettu olemaan?

Minulla on sellainen uskomus, että kaikki tapahtuu syystä. Ja uskon vahvasti, että meidän oli tarkoitus tavata, koska sitä edeltänyt päivä oli täynnä kaikkia pieniä valintoja, jotka johtivat minut olemaan juuri siellä missä olin juuri siihen aikaan kun tapasimme!

Asia on todellisuudessa hieman monimutkaisempi, mutta en mielellään laittaisi tänne yksityiskohtia kun ei ikinä tiedä kuka näitä käy lukemassa :) 

Eli nyt kokemuksia ja mielipiteitä kaipailen! :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoin tuolla antaa itsestäni hieman pinnallisen kuvan, mutta rehellisesti voin sanoa, että vaikka mies olisikin vähemmän upean näköinen, mutta muuten ihan yhtä sopiva, niin kyllä olisin ihan yhtä kiinnostunut! Ja se, että kyseinen mies sattuu olemaan todella komea, on vaan plussaa! En voi tietenkään väittää etteikö komeus vaikuttaisi asiaan, kukapa nyt etsimällä etsisi itselleen kumppania joka ei sytytä :) 

-ap

Vierailija
2/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olla mutta voi olla ettei olekaan. Elämässä kun ei voi koskaan tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta ikinä teetkin, älä kerro noita ajatuksiasi miehelle ainakaan näin alkuun. Pelästyy raukka :D

Vierailija
4/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tässä astuu kuvioihin sitten se monimutkaisuus! Hän kun on melko pian lähdössä pitkäksi aikaa ulkomaille ja minulla on elämäntilanne sellainen, että pystyisin itsekin lähtemään jonkun ajan päästä perässä. Jos kertoisin siistityn version siitä, mitä pääni sisältä löytyy, hän voisi kertoa oman kantansa, eli ajatteleeko hän että meillä voisi olla tulevaisuus jos sille annettaisi mahdollisuus! Ihan kenen vaan vuoksi en ajattelisi ulkomaille muuttavani, mutta tämä mies voisi olla sen arvoinen. 

-ap

Vierailija
5/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapaan noin 10 kertaa vuodessa jonkun mielenkiintoisen miehen yökerhossa. Jatkoista huolimatta niistä ei koskaan seuraa hauskanpitoseuraa enempää. Jos mies on komea, hän on tehnyt tuota muutaman kerran ennenkin. Voi olla, että etsii jotakin vakavaa tai sitten ei.

Vierailija
6/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette siis 2 krt tavanneet ja mietit perässä muuttoa ulkomaille? Joo, älä kerro tätä miehelle.

Mä en usko "siihen oikeaan". Täyttä huttua mielestäni. Sen sijaan uskon siihen että nopeastikin kolahtaa, jos kemiat osuu yksiin. Eli hyvältähän toi vaikuttaa. Odota kuitenkin nyt vähän aikaa, ennen kun alat elämääsi muuttaa ulkomaille miehen perässdä. Kyllä se mieskin aiheen nostaa, jos on yhtä ihastunut kuin sä.

Oman mieheni kanssa silloin 14 vuotta sitten tuli nopeasti vahva olo, että tämän miehen kanssa saattaisin viihtyä loppuikäni.

Vierailija
7/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään en ihan tuosta vaan tekisi täydellistä elämänmuutosta miehen takia, mutta olen pitkään jo haaveillut ulkomailla työskentelystä. Ja kun katselin lähemmäs kahdestakymmenestä eri maasta oman alan töitä joihin ei vaadita oman koulutustason ylittävää koulutusta/kokemusta, löysin ainoastaan yhden, ja tämä työ sattuu sijaitsemaan samassa maassa jonne mies on suuntaamassa. Kuulostaisiko tämä teistä enemmän sattumalta vai kohtalon johdattelulta? :) :D 

-ap

Vierailija
8/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää unelmistasi. 

Vierailija
9/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mies kauhistuu jos sinne lähdet. Kirjoittelette ja soittelette kun mies on lähtenyt, teet selväksi että kaipaat häntä, kerro kuinka olet haaveillut ulkomailla asumisesta jne, anna hänen itse keksiä ajatus että muuttaisit myös sinne. Ja se toimii jatkossakin, vihjailet kaikesta mitä haluaisit, mies keksii "itse" ja asiat tapahtuu ;)

Vierailija
10/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! :) Nähtäväksi jää, miten tässä käy. Toki helpompaa vaan olisi antaa asian olla ja suunnata katse eteenpäin, mutta kun mukana on vahvoja tunteita niin taidan kuitenkin vielä vähän tunnustella asiaa ja katsoa mihin se johtaa (vai johtaako mihinkään)! 

Vierailija
11/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pudottaa sinut alas pilvilinnoista. Tuo "mies on niin komea kuin olla voi" kertoo riittävästi, koska empiirisen tutkimukseni mukaan 90% naisista haluaa uskoa, että he**tin komea mies sattuu olemaan aina se oikea. Kummasti kaikki muukin alkaa natsaamaan ja vikoja ei huomaa, vaikkei oikeasti natsaisikaan, jos mies on naisen mielestä hillittömän komea. Rehellisesti: jos mies olisi vähemmän upean näköinen, kuvittelisitko silti tässä vaiheessa, että hän on sinulle Se Oikea? Kun elämässä ja parisuhteessa on loppupeleissä asiat kiinni kaikesta muusta paitsi ulkonäöstä.

Eli en menisi sanomaan tuohon yhtään mitään. Olet tavannut miehen, jonka kanssa sujui ihan mukavasti ja hän on erityisen komea. Se siitä. Odota mitä tulevaisuus tuo tullessaan.